Forum > Demolåtar

Gurano - Feel the power (el cosmic påsk-disorder II)

<< < (2/4) > >>

Harmonica mike:
Snarkburken  :D

Kapa lite av introt/snarktemat så blir det en fungerande låt tycker jag då.

Jag köper inte heller skivan  :ph34r: i nuvarande tappning  :D

Mike

Fuzzbub:
Schysst! Gillar andra halvan som fasen. Vilket gung!  Jag tycker att du kan göra en "evighetslåt" av denna d.v.s. förlänga den antingen med att köra vidare på temat men byta ackord eller en helt ny "grej" eller varför inte båda? Släng sedan in ett 5-minuterssolo så är du hemma!  På så sätt motiveras det nu relativt långa introt bättre dessutom.  :)     Bra jobb!  /Fuzz

Roffe H:
Håller med om för långt intro, andra halvan är bättre.  :)
/Roffe H

Gurano:

--- Citat från: bjurte skrivet 02.04.2013, 01:40:23 ---Har du varit i Knarsk-burken nu igen.. ;)
Ja det var jobbigt att lyssna på denna.. Alldeles för långt Intro.
Slutdelen är ju riktigt behaglig och skön, synd för då har nog många redan stängt av.. :o :)

--- Slut citat ---
Knasterburken ... ja den ja! :)
Själv tycker jag att 1a delen sitter som en käftsmäll, men jag förstod redan från början att den inte skulle tyckas om på KR! jag får ta mig en funderare kring hur jag ska göra - kanske ta bort helt och byta ut mot något som är lent för örat?

--- Citat från: Eddi skrivet 02.04.2013, 03:47:04 ---Hehe ja början var lite i längsta och uttryckningfullaste laget. resten funkar bra där något som jag tycker låter som en inlånad tysk Hobbit kommer in på scenen - lite kul :D

--- Slut citat ---
Jo som sagt - början får jag fundera på. Visste inte att Hobbitarna kom från Tyskland!

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.04.2013, 07:53:34 ---Snarkburken  :D
Kapa lite av introt/snarktemat så blir det en fungerande låt tycker jag då.
Jag köper inte heller skivan  :ph34r: i nuvarande tappning  :D

Mike

--- Slut citat ---
Ja början kommer troligen att ändras/anpassas på något vis

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 02.04.2013, 09:54:58 ---Schysst! Gillar andra halvan som fasen. Vilket gung!  Jag tycker att du kan göra en "evighetslåt" av denna d.v.s. förlänga den antingen med att köra vidare på temat men byta ackord eller en helt ny "grej" eller varför inte båda? Släng sedan in ett 5-minuterssolo så är du hemma!  På så sätt motiveras det nu relativt långa introt bättre dessutom.  :)     Bra jobb!  /Fuzz

--- Slut citat ---
Tack
Vi får se hur jag gör med början - du är dock den enda - so far - som inte sågar början. I övrigt så är den inte klar och mer ska nog till, som du skriver.

--- Citat från: Roffe H skrivet 02.04.2013, 10:24:01 ---Håller med om för långt intro, andra halvan är bättre.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Introt - ja vi får se vad som händer. Blir kanske något lent som ni kan lyssna på!

Tack för era tankar och synpunkter
/G

IKEN:
 ;) Håller med Fuzzbub!
  Gör andra delen längre,tycker inte att ''kaoset'' är jobbigt att lyssna på,så där låter ju kaos!  :ph34r:
Keep it up mannen!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion