Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Min lagårdstjej 2013-05-18

<< < (9/12) > >>

bow35:
Vilken fin lyrik

MaxB:
Den här har fått vila så jag kan höra den "med nya öron". Ska kolla upp tipsen här ovanför sen då jag hittar djuren som ska vara med i början. Nånstans har jag en fil med bra ljud men hittar inte nu.
Djuren kanske sprungit och gömt sig, ute på grönbete?  B)

Har ökat volymen på berättarrösten men saknar fortfarande djuren i början. Hoppas hitta dem snart.
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_MinLagardstjej_20130430.mp3[/mp3]

mixuz:
Cool låt!
Om du istället för att höja berättarrösten , sänker volymen lite på allt det andra när han pratar..?
Är det inte så dom gör i filmens värld när dom har en voice-over.. Så att rösten blir tydligare..

MaxB:

--- Citat från: mixuz skrivet 01.05.2013, 16:40:32 ---Cool låt!
Om du istället för att höja berättarrösten , sänker volymen lite på allt det andra när han pratar..?
Är det inte så dom gör i filmens värld när dom har en voice-over.. Så att rösten blir tydligare..

--- Slut citat ---

Ameh, då måste jag ju sänka ljudet på allt annat - istället för att höja volymen på berättar-rösten, ju.  :wacko:
Är det nödvändigt här - av nån anledning? På riktigt alltså, egentligen?

mixuz:

--- Citera ---Är det nödvändigt här - av nån anledning? På riktigt alltså, egentligen?
--- Slut citat ---
Anledningen skulle ju då vara att få berättarrösten  att framträda tydligare.. Om detta är *nödvändigt*
är ju svårt att säga..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion