Forum > Demolåtar
Harmonica mike - Sidewalk
Eddi:
Hittade en länk till V3 fast det står inget pris där - har för mig min kostade typ 1500 spänn.
http://www.amienmelody.com/2011/12/linplug-organ-vsti-v30.html
MaxB:
Jag hör liksom Jocke att guran i sin andra del konsekvent kommer för sent...
Jag tycker min gitarr ligger bättre i volym i mixen så här. Men tat lugnt och ta det på måndag, hehe. Du har väl annat att göra i helgen kan man tro?
Nu ska jag äntligen få tid att göra musik!
palm:
Mike...
Plocka bort å i titel så jag kan få höra förändringarna.... Tack och bock!
/Palm
bow35:
Tycker sång ska upp lite lite
Harmonica mike:
Jocke:
Du menar midi effekter,finns en drös men jag törs inte trycka på nåt jag inte känner igen :D Jag kör mitt keyboard via usb.Jag skall se om jag hittar det du nämnde.
Ja men det var ett gentilt erbjudande att fixa till hammond ljudet - det tackar jag för.Fixar ut en midi då det börjar dra mot slutkläm på denna.Nu ligger soundet ganska ljust och lite fräsande,för undvikande av frekvenskrockar..Nightmare för Max gura dock..Båda pannande åt smma håll så..
Eddi:
V3:an såg ju schysst ut..Jag skall beta av prioriteringslistan lite,så får vi se vad som landar hos mig.
Tror det är NI som har B3:an,den verkar coolast av de jag sett so far förutom denna då..Tackar för tipset
Max:
Jag drog ned lite på inrotguran,tycker det liret sitter schysst i låten.Synket på senare delen/delarna,skall kolla men det skall starta exakt på taktslaget - om jag inte fibblade till det i fredagsstressen.Jag har inte bestämt mig för hur jag skall göra med det liret,vi får se.
Palm:
Ja det var inte meningen att lägga upp denna version före helgen,men jag mixade snabbt in Max:s elgura och glömde fixa info i trådhuvud på vad jag gjort - fixar nu :) Tanken är att jag skall få denna klar i veckan,hå hå ja ja..
Henrik:
Jag har inte reflekterat över sångvolymen,det blir en slutmix av denna vad det lider..Kollar allt då.
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida