Forum > Färdiga produktioner
Eddi ft. Girly - Slay The Demons (f.d. Dont Tell)
Eddi:
--- Citat från: Blade Runner skrivet 24.03.2013, 11:48:24 ---Synd att jag missade versionen som lät mer "heroes"
Hade varit intressant,,,,,
Håller med Asti att det låter som om du inte riktigt vet hur du vill sätta fraseringarna emellanåt!?
Tror faktiskt att en mix som närmar sig "heroes soundet" hade gjort sig här!
Basen kanske lite mer tydlig!
Keep on rocking B)
--- Slut citat ---
Tack för lyss o tyck Bladerunner i nya versionen är basen bättre hoppas jag. Och Heroes finns ju redan så den låter vi vara :D
Nu har Girly förgyllt låten med lite men effektfull backup-singing. Stort tack Lena och stort tack till alla som har kommit med olika förslag jag har väl följt de flesta - bra idéer allihopa :D
Gurano:
En fortsatt bra låt. Får lite Belle & Sebastian-känsla med kören....och det är bra enligt mig :) men jag är inte riktigt vän med ljudbilden, men se det som ett utslag av olika smak. Lyssnar genom telefonen och jag upplever lite sång som vass här å där, men jag har nog fel
Gurano
Girly:
Tack själv, det va kul att få köra dig lite Eddi :D
Men jag tycker dock att kören ska sänkas lite på andra versen och refrängen :)
I övrigt cool låt B) :D
Girly
Jocke:
Gött mos! :)
Håller med om kören och vill höra mer av gitarren på slutet - tänker på... Lou Reed! :)
MaxB:
Vad cool med Girly på kör! Era rösten ligger i en Phil Spector-plugg liksom...
Jag lyssnar i dåliga lurar nu och här låter kicken som en papplåda.
Vilket röj och driv i låten! Det sliter och drar i gitarrsträngarna på solona - skitbra. Gör ett värdigt slut på låten också.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida