Forum > Färdiga produktioner
Eddi ft. Girly - Slay The Demons (f.d. Dont Tell)
zorrow:
Bra låt och fin o luftig ljudbild! Jag tycker att sången låter skön och avslappnad. Kanske något parti som kan klämmas i med större säkerhet och självkänsla. Härlig gura i högerörat mot slutet av låten :D Slutet kommer lite tvärt... Det var ett tag sedan jag var här inne och lyssnade och jag måste få berömma din musikaliska- och mixningsutveckling! Blir bara bättre och bättre :D :D :D
Clemens:
Låter bra detta! Gillar din sångstil å röst..riktigt bra! :)
Totmusic:
--- Citat från: Jocke skrivet 22.03.2013, 11:53:56 ---Ja - jäklar! :) Tycker inte alls det är något fel på soundet om du vill att det ska låta lite vintige. Jag reagerar överhuvudtaget inte på detaljer här utan bara följer med på resan - jätteskön låt Eddi! :)
--- Slut citat ---
Halleamen & instämmer med Jocke. Behöver inte vara så rent alla gånger. Satt och tänkte, skulle kunna dra lite åt "Creeps" om det kom in en orgel här och så gör det det :rolleyes: fast på ett helt annat sätt än jag väntat mig. Det gjorde det ännu roligare. Ska bli kul att höra forsättningen¨!
Eddi:
--- Citat från: Totmusic skrivet 23.03.2013, 20:24:44 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 22.03.2013, 11:53:56 ---Ja - jäklar! :) Tycker inte alls det är något fel på soundet om du vill att det ska låta lite vintige. Jag reagerar överhuvudtaget inte på detaljer här utan bara följer med på resan - jätteskön låt Eddi! :)
--- Slut citat ---
Halleamen & instämmer med Jocke. Behöver inte vara så rent alla gånger. Satt och tänkte, skulle kunna dra lite åt "Creeps" om det kom in en orgel här och så gör det det :rolleyes: fast på ett helt annat sätt än jag väntat mig. Det gjorde det ännu roligare. Ska bli kul att höra forsättningen¨!
--- Slut citat ---
Tack TotMus jo det blir en version till och den kommer att bli så jä*la bra - håll utkik och då hamnar den på färdiga under namnet Slay The Demons.
Blade Runner:
Synd att jag missade versionen som lät mer "heroes"
Hade varit intressant,,,,,
Håller med Asti att det låter som om du inte riktigt vet hur du vill sätta fraseringarna emellanåt!?
Tror faktiskt att en mix som närmar sig "heroes soundet" hade gjort sig här!
Basen kanske lite mer tydlig!
Keep on rocking B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida