Forum > Färdiga produktioner

Eddi ft. Girly - Slay The Demons (f.d. Dont Tell)

<< < (15/15)

Eddi:

--- Citat från: mahan skrivet 30.03.2013, 04:10:40 ---Tjou!
If ai tåuld ju dät ai löv juu Eddi juu wud kill mii år vat?
Nu finns det ju versioner så in i helvete att ja int vet vilken ja ska ta del av men va fan... jättesnygg låt som ska lyssnas på flere gånger eftersom arret e fullt av snygga ingredienser, bra jobbat!
Mixandet kan vi ju diskutera ihjäl oss på men detta låter ju mycket Eddi o det e ju det de e frågan om eller hur. Stämmorn vill jag höra mer av och varför inte en lite "argare" eller "häftigare" EDDI, du har resurser till mer, I know!
HA de gött och kom med flere snygga låter, waiting! :)

h.   johan

--- Slut citat ---
Ja jo fast det är ju ingen ARG låt direkt - kul att du gillar tack :D

--- Citat från: cykeln skrivet 30.03.2013, 12:20:26 ---Det här är en riktigt bra låt!
Bra text med snygga rim
I mina öron skulle den bli ännu bättre om du tog bort den där grundguran som maler på i bakgrunden
Tycker att den segar ner låten. Ersätt med ett snygg piano eller eldito
ljudet är lite murrigt - går det att få upp krispigheten?
säger Påskharen :)

--- Slut citat ---
Nu har jag misxat om tråttilåtta gånger kanske går det att få till mer krispighet? Det är ju en gitarr-låt och jag har slaktat en massa gitarrspår så nu kan jag inte ta bort mera då fryser den ihjäl och nä piano är inte aktuellt men tack för lyss o tyck Cykeln :D

zorrow:
Det vänger ett gäng katten! Allt låter jättebra i mixen tycker jag. Lite omotiverat trumstopp vid 210. Slutet går väl också att slipa till lite. Men det är petitesser. Kanonbra låt, mix och gung :D

Eddi:

--- Citat från: zorrow skrivet 31.03.2013, 19:29:41 ---Det vänger ett gäng katten! Allt låter jättebra i mixen tycker jag. Lite omotiverat trumstopp vid 210. Slutet går väl också att slipa till lite. Men det är petitesser. Kanonbra låt, mix och gung :D

--- Slut citat ---

Du måste ha lyssnat till en jobbversion i tråden nu finns inte trumstoppet kvar längre dock finns vissa knäppningar kvar från basspåret men det låter jag vara - nu uppdaterad till Färdiga - inget mer blir gjort på denna - den är klar säger vi - ska ju författa något om den 22 mars också :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion