Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Den svenska sommaren
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 23.03.2013, 15:48:09 ---Ja nu är det bättre flyt - bra :D
--- Slut citat ---
Ja, undrar om det ska vara dags att gå vidare? Jag vet att det finns en del till som kanske ska korrigeras men...
--- Citat från: Clemens skrivet 23.03.2013, 20:17:38 ---Bra gjort! Snygg prod och gillar känslan och uttrycket i din röst..orgeln ger lite "Ålandsbåtvarning" för min del..Hur som helst, gillas! :)
--- Slut citat ---
Kul att du är på! Du måste vara på bra humör ikväll! Skål!
--- Citat från: palm skrivet 23.03.2013, 21:15:22 ---Detta är så mysigt, svängit och bara så skönt att lyssna till. Det är så mkt jag gillar så jag lyfter inte fram några detaljer.
Attans så bra du har gjort detta.
/Palm
--- Slut citat ---
Nu är det snart Palm, söndag! Jag menar söndag, Palm :lol: (Nu har jag kört Palm-veckodag-grejen för sista gången)
Ja, jag tycker också att det har blivit mysigt och det här var inte alls väntat för en knapp vecka sen då jag drog till med några ackord för att öva finger-picking. Kul med inspiration och suveränt med input från er. Det blev en oväntad utveckling.
MaxB:
Nu är Roffe med och spelar sax!
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB-DenSvenskaSommaren_20130328_Roffe_sax_wavehammer.mp3[/mp3]
Jocke:
Tror du har hittat hem med den här Max - den där Roffe är visst med överallt numera - snart läge att döpa om forumet! ;) Jag skulle släppa lite på kompressionen - tycker kompositionen skulle tjäna på att upplevas lite glesare och mer dynamisk. Jag börjar också bli trött på vintern... en sådan här låt piggar upp! :)
Eddi:
KontrollRoffe ett forum för producenter och låtskrivare som har sax i produktionen :D
Men allvarligt jag får tankar på Göran Fristorp och JojjeWadenius etc om du bara hade med ett soloparti det handlar om en lovsång till den svenska sommaren - ett underbart koncept som ju borde vara aktuellt närsomhelst och dessutom med sax vad kan man önska sig mer jo dragspel och lite sologura men men... det duger bra så här. Finfint är det. :D
Roffe H:
Tycker det blev helt ok med saxen lite så där i bakgrunden, smälter in utan att göra för mycket väsen...jättefin låt Max. Man tackar för medverkan. Kanoners! :D
Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida