Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Den svenska sommaren
MaxB:
--- Citat från: Jocke skrivet 28.03.2013, 23:30:35 ---Tror du har hittat hem med den här Max - den där Roffe är visst med överallt numera - snart läge att döpa om forumet! ;) Jag skulle släppa lite på kompressionen - tycker kompositionen skulle tjäna på att upplevas lite glesare och mer dynamisk. Jag börjar också bli trött på vintern... en sådan här låt piggar upp! :)
--- Slut citat ---
Nu har jag lättat på kompressionen som jag nyss hade på slutet. Är det bättre så, Jocke?
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB-DenSvenskaSommaren_20130328_Roffe_sax.mp3[/mp3]
Jocke:
Snart är den här - underbart! :) Kan riktigt tro på det när när jag hör din låt nu men skulle faktiskt nöja mig med vår! ;-) Glad påsk! :)
mahan:
Tjou Maxen!
Den svenska sommaren då... hoppas ni skickar en del av den över till östra grannen!
Och låten då... lite blygt sjunget, låter inte som om du längtar på riktigt, kläm till med pondus så att sommarn säkert inte missförstår va du menar! :D
Jättebra med riktig sax men vart har du gjort av med din Fender, lyft upp den till sommarton åxå, lite gurasolo alltzå!
En fin låt som behöver lite "salt o peppar" för att smaka riktigt gott, so... one more time in the studio, tajta till och lite strongare drill! :D
h. johan
cykeln:
Kul Maxen med denna utveckling - en helt ny låt blev det.
Skön lättsam låt, saxen flyter in fint (skulle kunna fått ett litet solo)
Sticket tycker jag inte riktigt stämmer - om det är basen eller något annat som gör det?
Kul att vara med på ett litet litet hörn av ett hörn :)
Harmonica mike:
Ja men nu satt den,härligt Max!
Roffe,ja du förgyller verkligen med din sax,så snyggt och sparsamt lirat här.
Mixen låter bra hos mig,allt låter transparent och klart i ljudbilden.
Snyggt Max
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida