Forum > Demolåtar
Jocke tolkar Roffe. (Nu med elpiano och maxad med Max på Wah-wah-gura)
zorrow:
Du har fått till en fin och luftig ljudbild tycker jag. Det som kan förbättras är redan nämnt: virveln är lite plaskig och pianot lite stelt. Bra komponerat oh framfört! Trevlig melodi! :D
bjurte:
Jo det låter ju skönt detta,men skulle ju som sagt vinna på att byta ut en del av ljuden(Piano och virveln) som dom flesta varit inne på.
Kicken kanske kunde lugna ner sig lite oxo.. ;)
Jocke:
--- Citat från: zorrow skrivet 18.03.2013, 21:29:56 ---Du har fått till en fin och luftig ljudbild tycker jag. Det som kan förbättras är redan nämnt: virveln är lite plaskig och pianot lite stelt. Bra komponerat oh framfört! Trevlig melodi! :D
--- Slut citat ---
Trevligt att du gillar - tack! :) Får ta tag i det där framöver.
--- Citat från: bjurte skrivet 18.03.2013, 23:04:26 ---Jo det låter ju skönt detta,men skulle ju som sagt vinna på att byta ut en del av ljuden(Piano och virveln) som dom flesta varit inne på.
Kicken kanske kunde lugna ner sig lite oxo.. ;)
--- Slut citat ---
Det där med kick och bas förföljer mig och jag hamnar för högt 11 gånger av 10... :o Tids nog ska jag kika på det - tack för dina synpunkter! :)
Håkan Nilsson:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.03.2013, 20:23:48 ---Skön musik... låter lite finskt på nåt sätt ^_^
... men virveltrumman är nog hemsk ;). För mycket rum gemfört med resten av musiken... men annars gillas detta skarpt.
Space
--- Slut citat ---
Bra skrivet, finskt snyggt laidback med en en liten aning vemod i.
Oj! Nu kom det även finsk gitarr oxå!
Men den var lite kort?
Altsax:
mycket bra!
Innan man kan kalla sig berömd måste man dels ha fått en cover på någon av sina låtar,
dels ha minst ett troll som näthatar.
Almost Famous - Roffe B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida