Forum > Färdiga produktioner
Eddi - ES ratad
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 16.03.2013, 00:48:26 ---...
För min egen del är jag nöjd som det är. Man kan vara rik på musik utan att få betalt, :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Jag håller helt med dig! :wub:
Men, med tanke på all smörja som spelas i alla möjliga sammanhang vore det trevligare om musik härifrån kom ut och det är väl mer angeläget för yngre medlemmar än oss gamlingar som bara vill ha kul? Tycker också att det vore en bra affärsidé för företagsamma ungdomar och om vi gamlingar (dököttet...) åker med på köpet så skulle det bli en riktigt skaplig katalog! ;-)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 16.03.2013, 01:11:34 ---
För min egen del är jag nöjd som det är. Man kan vara rik på musik utan att få betalt, :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Men, med tanke på all smörja som spelas i alla möjliga sammanhang vore det trevligare om musik härifrån kom ut och det är väl mer angeläget för yngre medlemmar än oss gamlingar som bara vill ha kul? Tycker också att det vore en bra affärsidé för företagsamma ungdomar och om vi gamlingar (dököttet...) åker med på köpet så skulle det bli en riktigt skaplig katalog! ;-)
--- Slut citat ---
:D Javisst vi håller med varandra, :D dessutom är ju KR ett utmärkt forum för talanger och de som vill satsa på musik ett utmärkt tillfälle att visa upp sig för en större krets.
/Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 16.03.2013, 10:29:06 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 16.03.2013, 01:11:34 ---
/Roffe H
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
:D Javisst vi håller med varandra, :D dessutom är ju KR ett utmärkt forum för talanger och de som vill satsa på musik ett utmärkt tillfälle att visa upp sig för en större krets.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Så är det... ;-) Några här är jätteduktiga på att få ut sina låtar men det mesta som landar i "Färdiga" kommer nog tyvärr inte längre... :( Man skulle ju vilja önska att bra musik spred sig som ett datavirus och att "alla" ville höra men det är säkert otroligt mycket mer jobb (som inte har ett dugg med musik att göra) att få ut en låt...
Själv blir jag otroligt nöjd med att bara få till det som rör sig i skallen och känner att jag blir så mycket bättre tack vare KR! :)
För att knyta ihop säcken så vill jag bara säga till Eddi: Jobba på - vi väntar på nästa version! ;-)
MaxB:
Finns nån länk till en 'playlist' nånstans på webben, som leder till en spelare som random spelar allas "färdiga" på kr?
Det skulle vara en möjlig väg in. Jag har inte tänkt på om det redan finns en sån via facebook eller på annat ställe?
Nån som vet?
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.03.2013, 12:16:05 ---Finns nån länk till en 'playlist' nånstans på webben, som leder till en spelare som random spelar allas "färdiga" på kr?
Det skulle vara en möjlig väg in. Jag har inte tänkt på om det redan finns en sån via facebook eller på annat ställe?
Nån som vet?
--- Slut citat ---
Ingen aning...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida