Forum > Färdiga produktioner
Eddi - ES ratad
Roffe H:
Nu har jag fattat vad ES är, läste om dem i tråden ang. friköpt musik. Har tydligen blivet en "het potatis" och mycket skriverier. Men jag tyckte de skulle köpt din låt...där gick de miste om nåt! :). Tur att vi gör musik för att vi tycker det är roligt, och att man blir lycklig som människa när man har nåt man kan fullständigt försvinna i.
Vilka stunder det är när man kan pyssla med sin musik. Jag kan nog betrakta mig som "musikalisk miljonär". Vilken lycka att kunna sjunga och spela. :wacko:Är jag knäpp eller? :wacko:
/Roffe H
Eddi:
--- Citat från: Roffe H skrivet 15.03.2013, 23:35:45 ---Nu har jag fattat vad ES är, läste om dem i tråden ang. friköpt musik. Har tydligen blivet en "het potatis" och mycket skriverier. Men jag tyckte de skulle köpt din låt...där gick de miste om nåt! :). Tur att vi gör musik för att vi tycker det är roligt, och att man blir lycklig som människa när man har nåt man kan fullständigt försvinna i.
Vilka stunder det är när man kan pyssla med sin musik. Jag kan nog betrakta mig som "musikalisk miljonär". Vilken lycka att kunna sjunga och spela. :wacko:Är jag knäpp eller? :wacko:
/Roffe H
--- Slut citat ---
Nej absolut inte som jag tidigare har skrivit om så tycker jag att du gör ett himla bra jobb Roffe och jag har jämfört dig med Mandiago eller vad de heter du har en skön style och det skulle vara kul om du slog igenom på något sätt.
Roffe H:
--- Citat från: Eddi skrivet 16.03.2013, 00:00:04 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 15.03.2013, 23:35:45 ---Nu har jag fattat vad ES är, läste om dem i tråden ang. friköpt musik. Har tydligen blivet en "het potatis" och mycket skriverier. Men jag tyckte de skulle köpt din låt...där gick de miste om nåt! :). Tur att vi gör musik för att vi tycker det är roligt, och att man blir lycklig som människa när man har nåt man kan fullständigt försvinna i.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Nej absolut inte som jag tidigare har skrivit om så tycker jag att du gör ett himla bra jobb Roffe och jag har jämfört dig med Mandiago eller vad de heter du har en skön style och det skulle vara kul om du slog igenom på något sätt.
--- Slut citat ---
:D Tack Eddi :D
Har på ett sätt redan gjort det eftersom jag kan lägga upp min musik på detta förnämliga forum, KR. Har suttit själv på min kammare (som på en öde ö) och lirat. Man blir tillfreds, i och för sig, bara genom att hålla på, men att få lite uppskattning, tips och goda råd, lyssna på och kommentera andra musik och ibland få vara med på andras låtar är ju högsta vinsten, det är för mig att vara "musikaliskt miljonär". :D
/Roffe H
Jocke:
Jag tycker nog inte att man ska börja kompromissa med vad man egentligen vill göra för $100... som jag sagt förr - mycket musik här håller så jäkla hög klass att vi borde starta ett musikförlag. :)
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 16.03.2013, 00:23:45 ---Jag tycker nog inte att man ska börja kompromissa med vad man egentligen vill göra för $100... som jag sagt förr - mycket musik här håller så jäkla hög klass att vi borde starta ett musikförlag. :)
--- Slut citat ---
Visst hög klass är det förvisso, men på sätt och viss har vi ju vårt "förlag" här på KR fritt fram att spela och lyssna på vad man vill utan kostnad åt båda håll så att säga (inget pröjs för att lira, men inte heller kostnad för att lyssna). Vad mer kan man begära. Missförstå mig rätt, tycker inte det är fel om någon skulle vilja tjäna penga på sin musik (kanske ha det som yrke och så, helt ok.
För min egen del är jag nöjd som det är. Man kan vara rik på musik utan att få betalt, :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida