Forum > Färdiga produktioner

Eddi - ES ratad

(1/6) > >>

Eddi:
En låt som inte höll måttet :rolleyes:

Jocke:
Det kanske ska vara mer måttfullt än personligt?  B)

Eddi:
Ok - så här tänkte jag att det kan ju vara en bra sidoinkomst att dra iväg en låt i veckan typ för 600 spänn till ES. Satte mig alltså ner och tillverkade något som endast ska fungera som någonslags bakgrundsmusik i någon typ av TV-serie - något som låter men inte sticker ut på något sätt. Passar kanske till en bildsekvens där någon rör sig mellan två platser eller något liknande.

Jag tror ingen hör Eddi i detta och det var som sagt inte meningen. Tydligen har jag tänkt helt fel det verkart inte vara sådan musik man är ute efter på Epidemisk Sounds och jag kanske kan tycka att motiveringen till avslaget inte kändes så utvecklande:

Hej, Eddi
Tack för ditt mail!

Tyvärr håller inte din produktion de måttet vi kräver.

Önskar dig lycka till!

Mvh
Criss David

Därför tänkte jag höra kamrater om produktionen suger eller om innehållet gör det eller om harmonierna tryter eller om det verkligen är så att ingen TV-serie skulle vilja ha med något sådant här i sin produktion.

Ordet är fritt och betänk att jag inte lagt ner min själ i detta alls endast två timmar ca. Eftersom ES är dåliga på att ge konstruktiv kritik så kanske ni kan?

Edit: Och tack Jocke du fick ju en förhandslyssning så jag vet att du tycker den är värd mer än 100 dollar :D

Dividend:
Låter som en tonårig nybörjares första låt, gjord i tracker på en amiga år '93. Typ. :)

Men det är inte dåligt alls. Gillar amigamusik dessutom. Lägg för sjutton gubbar inte sång på det  här bara! :D

Jocke:
Lyssnade inte alls efter sound men när du säger det låter väl inte pianot så övertygande egentligen... Men, som jag skrev till dig, väl värd att jobba mer på! :)

När jag kommer igång med min TV-serie vill jag absolut ha denna med!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion