Forum > Färdiga produktioner
Eddi - ES ratad
Altsax:
Som den ligger nu skulle jag också rata den.
Gör du som Max (mycket bra skrivet!) och GM skriver så skulle jag förmodligen köpa den
Du har gjort en halvfärdig demo
Lite mer jobb och den här
är din!
The first of many B)
Roffe H:
Ja du Eddi, vad ska man säga...ratad vill man ju inte bli. Jag ratar inte i alla fall. Du får två leenden av mig. :) :) Vet inte mycket om ES (vilka är de?) Håller med Max, om du verkligen vill göra något kommersiellt av låten...men absolut filmmusik med lite mer dynamik skulle ju fungera. Tycker du lirar bra. :)
/Roffe H
Asti:
Jag kan mycket väl se framför mig hur för- eller eftertexterna till en TV-serie rullar förbi till den här musiken!
En enkel melodi som fastnar. Kanske skulle pianoljudet vara lite större, mer rumsljud?
Dom här Epidemic Sounds vill väl antagligen ha musik som smittar av sig! :)
Kan väl också vara så att dom har sina speciella kompositörer som dom regelbundet anlitar och inte gärna släpper in nya...?
/Asti
Jocke:
--- Citat från: Asti skrivet 15.03.2013, 18:56:37 ---...
Dom här Epidemic Sounds vill väl antagligen ha musik som smittar av sig! :)
...
--- Slut citat ---
Musik som smittar ska nog göras på en sådan här då... :lol:
Eddi:
Ja tydligen lämnar ju min intetsägande låt nåt slags avtryck i alla fall - kul med kommentarer från alla och olika vinklingar ang 100-dollarsedlar och virus - vet faktiskt inte om jag kommer att förädla denna och försöka igen men tips har jag ju fått - tack för dom. Jag läste i någon länk att de hade cirka 100 låtskrivare så chansen att slå sig in är nog rätt så svår.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida