Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Marre - Soultaker/The End
Harmonica mike:
Det distar inte hos mig.
Bra låt,snyggt arrat/lirat - förträfflig ljudbild men i lurar så plågar basen mig lite,mest det som ligger runt 40-75hz..Jag hade gjort en liten dipp där men det är ju jag det.
Bra sång Maria,men jag hade korrigerat texten för rätt flow.
Lyssnade inte så noga på texten..Kanske återkommer efter att jag gjort det,tills dess
Rocka på och fega inte ur nu och dra väg med syntharen mellan benen :D
Jag har en sådan där synthare på 8 takter som jag tänkte bjuda på i ett gemensamt KR collab,men jag fegade ur på riktigt :lol: Får se om jag kommer på bättre tankar,kanske hakar du på då :P
Mike
MaxB:
Låter kanonbra om såväl mix, sång som instrument.
Faktiskt en fröjd att lyssna på!
Marruschkka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.03.2013, 18:05:56 ---Det distar inte hos mig.
Bra låt,snyggt arrat/lirat - förträfflig ljudbild men i lurar så plågar basen mig lite,mest det som ligger runt 40-75hz..Jag hade gjort en liten dipp där men det är ju jag det.
Bra sång Maria,men jag hade korrigerat texten för rätt flow.
Lyssnade inte så noga på texten..Kanske återkommer efter att jag gjort det,tills dess
Rocka på och fega inte ur nu och dra väg med syntharen mellan benen :D
Jag har en sådan där synthare på 8 takter som jag tänkte bjuda på i ett gemensamt KR collab,men jag fegade ur på riktigt :lol: Får se om jag kommer på bättre tankar,kanske hakar du på då :P
Mike
--- Slut citat ---
Bra att du inte heller hör nån dist.
Ang. flow så fanns det inte möjlighet denna gång att köra eget flow, det fanns en sångförlaga som skulle följas med dess intonationer och lite staccato-rytmik. Lite ovant men skönt, jag gillar det jättemycket nu när jag fått in det flödet. Kanske en smaksak oxå :D
Men du gillar och det gör mej glad och det blir Bjurte med!
--- Citat från: MaxB skrivet 14.03.2013, 20:56:39 ---Låter kanonbra om såväl mix, sång som instrument.
Faktiskt en fröjd att lyssna på!
--- Slut citat ---
Max, du är väl en raring, tack :rolleyes:
Ja, Eddi: det är en mycket allvarlig text, och det blir en kontrast med den fina melodin och musiken, som tilltalar mej i den här låten. Tur att det här scenariot är passerat nu :wub:
Bjurte, du kan inte bli en syntare enbart, du får allt hålla kvar en fot i rock-träsket..då & då. Du har en del fans, mej t ex, som gillar dina rocklåtar oxå :D
/Maria Marruschkka
Dividend:
Själv är jag mållös.
Bra, bra. Men kanske ned med basen en smula.. Solot låter väldigt Knopfler btw :) Och bra tolkning av texten av Marre. Alltid mycket fint sjunget på dina låtar, bjurte! Var har du hittat tjejen egentligen? :D
Eddi:
--- Citat från: bjurte skrivet 14.03.2013, 01:29:41 ---Nej alltså!!
Mest till EDDI då!
Det är Rezznac-sviten som har kommit till resans slut,svårt att skriva mer då minnena börjar suddas ut,det blir inte trovärdigt att dra det vidare.
Slutrockat är det just för att jag är lite less på att RockenRolla..
Ska ju sakta konvertera till Synt Hare..
--- Slut citat ---
Ja jo visst - hörde att Påven Franciskus skulle konformeras till gay nästa vecka också :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida