Forum > Demolåtar
Gurano - COLLAB´n ROLL
Gurano:
Hej
Nu har jag mixat om en del, lagt på en synth på några ställen och lagt på en fet bas (blev kanske för fet??)
Funkar mixen?
Någon som vill sjunga något bra?
Annat?
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Collab_100BPM.mp3[/mp3]
/Gurano
Asti:
Jo, det är omisskännerligen Gurano som är i farten! :)
Bra gitarrspel som vanligt och det svänger fint!
Om du ska ha sång på denna tror jag det behövs en sångare som kan sjunga med kraft och känsla, som t.ex HMike eller Marre.
Det vore nog inte heller fel i mitt tycke att variera med något refrängaktigt eller upprepning av sticket!
/Asti
Gurano:
--- Citat från: Asti skrivet 10.03.2013, 21:10:50 ---Jo, det är omisskännerligen Gurano som är i farten! :)
Bra gitarrspel som vanligt och det svänger fint!
Om du ska ha sång på denna tror jag det behövs en sångare som kan sjunga med kraft och känsla, som t.ex HMike eller Marre.
Det vore nog inte heller fel i mitt tycke att variera med något refrängaktigt eller upprepning av sticket!
/Asti
--- Slut citat ---
Jag tror nog att även din röst görs på denna, faktiskt - jag hörde dig på rocklåten som du collabbade med Ola ;)
Jo jag vet att jag borde slänga in något som bryter - där håller jag med. Men eftersom det är tämligen svårt att få folk att haka på ett collab så tänkte jag att jag håller den meditativt enformig och enkel med ett fåtal grejor liksom...bara så att fler kan lägga till egna grejor...men jag kanske ska tänka om? Inget är skrivet i sten och om någon har ett bra stick att slänga in så säg till!
Tack för dina tankar.
Gurano
Gurano:
På Astis inrådan har jag nu lagt till ytterligare ett stick - bättre?
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Collab_100BPM.mp3[/mp3]
Dividend:
Jag menade att du ska köra på i dina hjulspår - precis som vanligt. Men mig tilltalade det inte :) (Nu är det ju ointressant info för dig eller onödig, men bättre än att låta bli att svara alls :) )
Nej, jag hade inte druckit nånting. Dricker inte alkohol, eller rättare; det blir mer och mer sällan.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida