Forum > Demolåtar

Gurano - COLLAB´n ROLL

<< < (2/5) > >>

Emulator:
De e nog bara att han inte menade det som om jag säger "fan, det låter basshunter" :D

Fast, jag vet ju inte heller, jag bara gissar :lol:

Harmonica mike:
Den här är skön också,stick in basliret så blir det mer flyt.

Är det svängigt behövs inga avancerade krumbukter med ackorden tycker jag,det här svänger gott - med bas blir detta läckert och klart för sång.

Mike

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 09.03.2013, 15:03:17 ---Förstår inte rikigt vad du menar med att det inte behöver vara negativt för mig?? Är det negativt för någon annan?

Harmoniskt ointressant är nog mer en fråga om olika smak!

--- Slut citat ---

Antar och gissar att Div fått en innanför västen. Då kan det bli såna där raka formuleringar.

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.03.2013, 00:36:55 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 09.03.2013, 15:03:17 ---Förstår inte rikigt vad du menar med att det inte behöver vara negativt för mig?? Är det negativt för någon annan?

Harmoniskt ointressant är nog mer en fråga om olika smak!

--- Slut citat ---

Antar och gissar att Div fått en innanför västen. Då kan det bli såna där raka formuleringar.

--- Slut citat ---
För mig är det inte en rak formulering!

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.03.2013, 22:35:19 ---Den här är skön också,stick in basliret så blir det mer flyt.

Är det svängigt behövs inga avancerade krumbukter med ackorden tycker jag,det här svänger gott - med bas blir detta läckert och klart för sång.

Mike

--- Slut citat ---
Min tanke var att hålla den enkel för att om möjligt locka till samarbete - men det verkar inte lyckas särskilt bra. Absolut är min tanke att åtminstone en bas ska till...och förhoppningsvis sång - men det finns utrymme även för annat om man så vill!

Om ingen hakar på med bas så lägger jag själv - men musik är roligare som samarbete.

Tack för tankar!
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion