Forum > Demolåtar
Gurano - COLLAB´n ROLL
Eddi:
Sticket som kommer in vid 42 och 99 gör helt klart hela låten mycket mer intressant - jag tycker det finns ett utrymme vid 147 också för sticket. Det rycker i bena och kanske börjar en sång närma sig - detta sagt utan att lova något eller tvärtom för övrigt.
Ja jäkligt skön låt faktiskt med spännande riff. :D
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 13.03.2013, 00:42:24 ---Sticket som kommer in vid 42 och 99 gör helt klart hela låten mycket mer intressant - jag tycker det finns ett utrymme vid 147 också för sticket. Det rycker i bena och kanske börjar en sång närma sig - detta sagt utan att lova något eller tvärtom för övrigt.
Ja jäkligt skön låt faktiskt med spännande riff. :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi himla kul att du gillar.
Jo jag vet att jag skulle kunna slänga in sticket där på 2a halvan men då blir det i mina öron för likt 1a delen - min tanke var att jag/man skulle kunna ha ett fett gurasolo på slutet - eller ett fett solo med annat instrument (tex munspel, flöjt, klassiskt eller annat) som drar ända till slutet. Men jag struntar nog i att dra idén vidare. Men om du hinner först med sång så varsågod :)
/Gurano
morgonte:
Det här svänger ju! B) Associerar till någon tidig 10 CC-låt. Lite hammondsugen blir jag allt :). Ska testa om jag fixar att göra något vettigt, i så fall PM:ar jag.
Gurano:
--- Citat från: morgonte skrivet 13.03.2013, 11:00:05 ---Det här svänger ju! B) Associerar till någon tidig 10 CC-låt. Lite hammondsugen blir jag allt :). Ska testa om jag fixar att göra något vettigt, i så fall PM:ar jag.
--- Slut citat ---
Gör så! Det låter trevligt. :)
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida