Forum > Demolåtar

Roffe H - Kristallen den fina (trad.)

<< < (5/5)

Roffe H:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.03.2013, 21:59:22 ---Verkligt njutbart det här :wub:

Den här fina låten kan försätta mej i trance, och har alltid gjort :rolleyes:

Ditt arr är förnämligt, underbar tolkning med din sköna saxofon.

Tack för musiken Roffe.

/Marre

--- Slut citat ---

Tack själv Marre, jättekul att du gillar arret och liret.  :D Alltid kul med respons, vad trist det skull vara att lira om ingen lyssnade. :wacko:
/Roffe H

cykeln:
Väldigt fint detta!
Låter som något ur radion.
Bra arrangemang
Framför allt mycket fint och stämningsfullt spelat på saxen.
Är det Bib som kompar i övrigt?

Ang Skattungbyn så bor jag 1,5 mil därifrån. Det är väldigt vackert där. Dessutom så någon gång 2008 gjorde W en låt - Fäbojäntans undergång? som jag skrev en text till som placerade låten i Skattungbyn. Mycket Skattungbyn här på KR alltså.  :)

Roffe H:

--- Citat från: cykeln skrivet 10.03.2013, 13:40:25 ---Väldigt fint detta!
Låter som något ur radion.
Bra arrangemang
Framför allt mycket fint och stämningsfullt spelat på saxen.
Är det Bib som kompar i övrigt?

Ang Skattungbyn så bor jag 1,5 mil därifrån. Det är väldigt vackert där. Dessutom så någon gång 2008 gjorde W en låt - Fäbojäntans undergång? som jag skrev en text till som placerade låten i Skattungbyn. Mycket Skattungbyn här på KR alltså.  :)

--- Slut citat ---

Trevligt att du gillar! Det är BIB (det enda komp jag har att tillgå än så länge, letar lite efter annat men det duger rätt bra tills vidare). Rätt kul program att jobba med speciellt när man komponeerar och försöker hitta spännande harmonier, väldigt lättjobbat. Roligt det där med Skattungbyn, har aldrig varit där men jag förstår att det är vackert, speciellt när man tänker på att orten har frambringat både spelmän och visor av klass.  :D
/Roffe H

Asti:
Fin och känslig tolkning av denna sköna låt ur den svenska visskatten!
Du har en härlig mjuk ton med ett snyggt vibrato, som jag gillar.
Mycket njutbart!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion