Forum > Demolåtar

Harmonica mike - Jalla blues teaser

<< < (4/5) > >>

Harmonica mike:
Oki,bluesen fiskar vidare :)

Bjurte:
Okej,jag sänker den lite.Men drar på lite i samma veva runt 75-150,nu är den kraftigt representerad runt 250-500 jag drog upp en puckel där..Tycker mig sakna lite botten signal ..eller kanske ..va.. :D
Peter ville ha lite mer bas,det kan ha varit det han menade..Vi får se..

Roffe:
Thanx man.Jorå,detta kan bli riktigt fräckt om vi lyckas få in Håkans tele.Jag skall arra/lira klart först.

Per:
Jaha,du gick igång på den här  :) Jag vet ju att du är lite svag för mina bluesövningar - kul.
Ja hälsan måste bli lite bättre innan jag sätter resten,sedan måste min nya gitarr anlända - nån gång i nästa vecka..hå hå ja ja..

############################

Tack för kommentarerna boys

Mike

equality:
Oj vad snyggt! Akkeguran och hammonden kompletterar varandra perfekt. Härligt Micke!
Ropen skalla: fortsättning åt alla!  :D

Harmonica mike:

--- Citat från: equality skrivet 23.02.2013, 12:34:57 ---Oj vad snyggt! Akkeguran och hammonden kompletterar varandra perfekt. Härligt Micke!
Ropen skalla: fortsättning åt alla!  :D

--- Slut citat ---

Tack Micke.Ja det kommer mer,men jag kan inte säga när..Väntar på en leverans från Tyskland  :wub:

Mike

palm:
Hej hej!

Detta låter riktigt bra. Letade precis efter din andra låt som blev bumpad för ett tag sedan - men icke. Så därför skriver jag om den här också....

Jag gillar den mkt renare ljudbilden som du har i denna. Härligt git.riff som ligger och återkommer. Egentligen ligger det ganska mkt händelser i denna också, basen jobbar på rätt rejält....MEN det ligger på något sätt inom samma beat och harmoni.
Din andra låt gillar jag ett snäpp ännu mer. Men där händer det rent för mkt (för mig) den skulle jag vilja har mkt renare och enklare.....fick lite Black Velvet känsla.....men jag är ju bara jag :-)

Du skall fortsätta gunga på....

mvh
Göran

Altsax:
Nu sitter jag här helt genomsvettig efter att ha övat blues skalor skuttandes runt i stugion i 40 minuter till den här underbara lilla saken, hur ska jag nu kunna somna före tolv hade du tänkt dig?  :lol:

pm:ar över en minut av dem, om du vill lyssna :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion