Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Shotgun
Jocke:
Det är SÅ snyggt! :) Jag kunde önska att du jobbade lite på att få bas och trummor tillsammans att bli riktigt groovy. Kören vet jag inte... annars känns det klart för lead/solo/melodier - borde kunna inspirera de bästa! ;)
Harmonica mike:
Årets skönaste dänga detta G.
Jag åkte på njurstrulet igen så jag har lite lucka..testar sång om ingen annan vill prova.Jag mår inte hundra så det får bli vad det blir.
Är det bara hos mig filen distar/slår igenom?
Mike
Gurano:
--- Citat från: MaxB skrivet 17.02.2013, 21:24:57 ---Ja det är riktigt skönt flyt!
--- Slut citat ---
Åter tack :)
--- Citat från: Jocke skrivet 18.02.2013, 00:35:06 ---Det är SÅ snyggt! :) Jag kunde önska att du jobbade lite på att få bas och trummor tillsammans att bli riktigt groovy. Kören vet jag inte... annars känns det klart för lead/solo/melodier - borde kunna inspirera de bästa! ;)
--- Slut citat ---
Tackar :) Vi får se vad som händer med körerna, men de får ligga kvar så länge jag saknar riktig kör. Hoppas att det blir sång - håller med.
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.02.2013, 09:43:03 ---Årets skönaste dänga detta G.
Jag åkte på njurstrulet igen så jag har lite lucka..testar sång om ingen annan vill prova.Jag mår inte hundra så det får bli vad det blir.
Är det bara hos mig filen distar/slår igenom?
Mike
--- Slut citat ---
Tackar :) Ingen annan har anmält intresse till sång så du får mer än gärna prova.
Dist? ingen annan har påpekat det ännu, men jag ska kolla upp det när jag kommer hem ikväll. Men varken hemma eller på jobbet distar det.
Njurstrul är inget kul - har själv drabbats ett par gånger så jag vet, hoppas att det är över för denna gång :unsure: :(
/Gurano
Roffe H:
Härligt sväng, sköna gitarrer, snygg kör och en schyst låt. Visst kunde man tänka sig en bluesröst också... med lite sängkammartext :D
/Roffe H
Harmonica mike:
Hmmm..Basen och baskaggen distar/slår igenom hos mig ibland i låten...Jag blir snart snurrig på det här.Vad är det med min nya rigg..? Det har ingen betydelse hur lågt jag än spelar din fil,det brakar ändå...
Nåväl,jag gjorde ett test.Slänger in det här,säg till när du lyssnat så tar jag bort det.Lirade lite munspel,eller ganska mycket :) och en hammondräka signerat "Tony Monaco" och ylade ut lite pain..Jag drog ned din fil i volym i Cubase för att möta mitt lir någotsålunda..
Take it and just looove it :D
EDIT:Filen accepterad och går vidare i ledet för bearbetning :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida