Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - Shotgun

<< < (4/11) > >>

Jocke:
"Gillar" :)

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.02.2013, 15:18:52 ---Hmmm..Basen och baskaggen distar/slår igenom hos mig ibland i låten...Jag blir snart snurrig på det här.Vad är det med min nya rigg..? Det har ingen betydelse hur lågt jag än spelar din fil,det brakar ändå...

Nåväl,jag gjorde ett test.Slänger in det här,säg till när du lyssnat så tar jag bort det.Lirade lite munspel,eller ganska mycket :) och en hammondräka signerat "Tony Monaco" och ylade ut lite pain..Jag drog ned din fil i volym i Cubase för att möta mitt lir någotsålunda..

Take it and just looove it  :D

Mike

--- Slut citat ---

Som sagt skitskönt. Bra sång, bra munspel, bra hammond, bra allt, bra HM - så jäkla nice. Du är en pärla...men det vet du redan :)

Skicka gärna över filerna så ska jag försöka mixa in dem på ett bra sätt.
Ang disten så verkar det vara din rigg??? för ingen annan påtalar det hela!

/Gurano (en glad sådan )

Girly:
Det var ju skönt gung i den här redan från början  ;)
Men nu klev den upp ännu ett par nivåer. Verkligt gott colab!
Bra låt, fantastiskt munspel och skön sång som osar ångest och smärta  :D
...och orgeln funkade t.o.m. för en Hammond-allergiker som mig.
Girly

Harmonica mike:

--- Citat från: Gurano skrivet 18.02.2013, 15:45:22 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.02.2013, 15:18:52 ---Hmmm..Basen och baskaggen distar/slår igenom hos mig ibland i låten...Jag blir snart snurrig på det här.Vad är det med min nya rigg..? Det har ingen betydelse hur lågt jag än spelar din fil,det brakar ändå...

Nåväl,jag gjorde ett test.Slänger in det här,säg till när du lyssnat så tar jag bort det.Lirade lite munspel,eller ganska mycket :) och en hammondräka signerat "Tony Monaco" och ylade ut lite pain..Jag drog ned din fil i volym i Cubase för att möta mitt lir någotsålunda..

Take it and just looove it  :D

Mike

--- Slut citat ---

Som sagt skitskönt. Bra sång, bra munspel, bra hammond, bra allt, bra HM - så jäkla nice. Du är en pärla...men det vet du redan :)

Skicka gärna över filerna så ska jag försöka mixa in dem på ett bra sätt.
Ang disten så verkar det vara din rigg??? för ingen annan påtalar det hela!

/Gurano (en glad sådan )

--- Slut citat ---

Oki G,kul att du diggar.Störtskönt driv i denna så det var med nöje jag lirade/ylade..Glömde eländet för en stund.
Jag hade ju kunnat yla mer text och kapa lite munspel,eller så kapar du munspelssolot på halva nånstans och släpper fångarne loss på guran  :)
Riggen,ja jag förstår ingenting.Jag har slitit mitt hår i förtvivlan,nästan  :) Inte så kul att såga på andra då mina grejer verkar vara kassa/alternativt dåligt kalibrerade.Jag skall koppla upp mot 5.1 systemet,distar det då så åker rubbet genom fönstret  :lol:

Jag tar bort filen strax..Jag drar ett pm om mina filer.

Mike

MaxB:
Värdsskön "I need a shotgun"

The weather is cold - outside
I'm getting old - inside

Kult redan!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion