Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Shotgun
equality:
Fint! Borde locka Munspelsmicke till sång tycker jag. :)
Jocke:
Coolt! B) Mycket behagligt och "laid back" - håller med om att virveln vevar på störande mycket i början annars skitbra! :)
Eddi:
WoW ja riktigt skön soulfunk här och körerna blir nog bra med en stämma framför. Den kan ju både skrikas fram eller vara riktigt Bowie-cool vad som helst blir bra till en så bra grund. Du har förslag på HM redan och orkar han så har ni nåt kanonbra här.
Gurano:
Oj vad många inlägg - kul :)
--- Citat från: HasseFX skrivet 17.02.2013, 15:08:56 ---Skönt gung i denna! Eagles 1977 jammar kring funktema typ ^_^
--- Slut citat ---
Tackar :D
--- Citat från: BluesBoy skrivet 17.02.2013, 16:49:06 ---Laid back och skönt. Perfekt musik att bara njuta av.
Det enda jag hakar upp mig på är virveln som baknar på en massa innan versen(?) börjar, men det antar jag justeras vad det lider. :)
--- Slut citat ---
Du har rätt i trummorna i början! De är ändrade nu - tack
--- Citat från: Angrod skrivet 17.02.2013, 17:05:32 ---Ännu en pärla. Saknas det 4 gitarrer? Det enda som eventuellt saknas är Eric Clapton på sång i sådana fall! :D
--- Slut citat ---
Pärla å pärla :lol: - men jag tackar. Jag hoppas att det blir sång på denna- vi får se vem som vill sjunga
--- Citat från: MaxB skrivet 17.02.2013, 17:33:20 ---Vilken härlig!
Skönt slyt och härligt relaxad!
Kören kändes lite malplacerad men en hammond borde finnas med på något sätt.
Skriv nu en skön text om din "sängkammardunk"! B)
Jag sitter i mitt sovrum - hör hur det puttrar
temperaturen stiger - mot stadiga etthundratre (eller nått)
--- Slut citat ---
Tack - kul att du gillar - tycker att kören passar rätt bra, men vi får se vad som händer
--- Citat från: equality skrivet 17.02.2013, 17:49:31 ---Fint! Borde locka Munspelsmicke till sång tycker jag. :)
--- Slut citat ---
Tackar! Jag tror tyvärr att HM är en upptagen man - men vi får se
--- Citat från: Jocke skrivet 17.02.2013, 18:33:50 ---Coolt! B) Mycket behagligt och "laid back" - håller med om att virveln vevar på störande mycket i början annars skitbra! :)
--- Slut citat ---
Man tackar - trummorna är nu åtgärdade tillsammans med ett annat felspel på en gura :)
--- Citat från: Eddi skrivet 17.02.2013, 19:02:03 ---WoW ja riktigt skön soulfunk här och körerna blir nog bra med en stämma framför. Den kan ju både skrikas fram eller vara riktigt Bowie-cool vad som helst blir bra till en så bra grund. Du har förslag på HM redan och orkar han så har ni nåt kanonbra här.
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Vi får se om någon sjunger framöver...men det skulle vara kul :)
Här e en verre med nya trummor där i början:
Tack alla
Gurano
MaxB:
Ja det är riktigt skönt flyt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida