Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Jazz i folkviseton

<< < (2/6) > >>

Jocke:
Att det skulle vara riktig fiol tvivlade jag inte på men något skumt är det i början... det låter som munspel innan man fattar att det är fiol... Kan bara mig det är fel på även om jag inte fått annat än kaffe...  :lol:

Någon gång ska jag be dig spela det här...^^

Roffe H:

--- Citat från: Jocke skrivet 14.02.2013, 20:32:05 ---Att det skulle vara riktig fiol tvivlade jag inte på men något skumt är det i början... det låter som munspel innan man fattar att det är fiol... Kan bara mig det är fel på även om jag inte fått annat än kaffe...  :lol:

--- Slut citat ---

Ja trodde också du fattade...men vad är nu detta? Jag kan inte noter, nu är det jag som verkligen inte fattar, inte ett dugg!  :wacko: :wacko: :wacko:
Uppväxt på kaffe och kakor samt självlärd ("lärd" var väl kanske att ta i?)
Vad är det för låt? Roffe H
/Roffe H

Jocke:

--- Citat från: Roffe H skrivet 14.02.2013, 21:22:38 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 14.02.2013, 20:32:05 ---Att det skulle vara riktig fiol tvivlade jag inte på men något skumt är det i början... det låter som munspel innan man fattar att det är fiol... Kan bara mig det är fel på även om jag inte fått annat än kaffe...  :lol:

--- Slut citat ---

Ja trodde också du fattade...men vad är nu detta? Jag kan inte noter, nu är det jag som verkligen inte fattar, inte ett dugg!  :wacko: :wacko: :wacko:
Uppväxt på kaffe och kakor samt självlärd ("lärd" var väl kanske att ta i?)
Vad är det för låt? Roffe H
/Roffe H

--- Slut citat ---

Jag kan inte heller noter längre, det där fixade Cubase...  :lol:

Håller på med en långsiktig grej... kan jag be dig lira in om du får lyssna först?

MaxB:
Skönt med den här blandningen i folkviseton. Så här finns en fiolresurs också!  :)

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.02.2013, 22:34:05 ---Skönt med den här blandningen i folkviseton. Så här finns en fiolresurs också!  :)

--- Slut citat ---

Ingen resurs precis, kan några enkla, enstaka spelmanslåtar i ett par tonarter. Inte så användbart precis, annat än till husbehov.  :rolleyes:
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion