Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Jazz i folkviseton
Jocke:
Att det skulle vara riktig fiol tvivlade jag inte på men något skumt är det i början... det låter som munspel innan man fattar att det är fiol... Kan bara mig det är fel på även om jag inte fått annat än kaffe... :lol:
Någon gång ska jag be dig spela det här...^^
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 14.02.2013, 20:32:05 ---Att det skulle vara riktig fiol tvivlade jag inte på men något skumt är det i början... det låter som munspel innan man fattar att det är fiol... Kan bara mig det är fel på även om jag inte fått annat än kaffe... :lol:
--- Slut citat ---
Ja trodde också du fattade...men vad är nu detta? Jag kan inte noter, nu är det jag som verkligen inte fattar, inte ett dugg! :wacko: :wacko: :wacko:
Uppväxt på kaffe och kakor samt självlärd ("lärd" var väl kanske att ta i?)
Vad är det för låt? Roffe H
/Roffe H
Jocke:
--- Citat från: Roffe H skrivet 14.02.2013, 21:22:38 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 14.02.2013, 20:32:05 ---Att det skulle vara riktig fiol tvivlade jag inte på men något skumt är det i början... det låter som munspel innan man fattar att det är fiol... Kan bara mig det är fel på även om jag inte fått annat än kaffe... :lol:
--- Slut citat ---
Ja trodde också du fattade...men vad är nu detta? Jag kan inte noter, nu är det jag som verkligen inte fattar, inte ett dugg! :wacko: :wacko: :wacko:
Uppväxt på kaffe och kakor samt självlärd ("lärd" var väl kanske att ta i?)
Vad är det för låt? Roffe H
/Roffe H
--- Slut citat ---
Jag kan inte heller noter längre, det där fixade Cubase... :lol:
Håller på med en långsiktig grej... kan jag be dig lira in om du får lyssna först?
MaxB:
Skönt med den här blandningen i folkviseton. Så här finns en fiolresurs också! :)
Roffe H:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.02.2013, 22:34:05 ---Skönt med den här blandningen i folkviseton. Så här finns en fiolresurs också! :)
--- Slut citat ---
Ingen resurs precis, kan några enkla, enstaka spelmanslåtar i ett par tonarter. Inte så användbart precis, annat än till husbehov. :rolleyes:
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida