Forum > Demolåtar
Roffe H - Gunga gumman Ny verre längre ner i tråden
Jocke:
Det här är bra så som du vant oss! :) Men det når inte fram riktigt till mig... det kan vara att jag inte är riktigt mottaglig idag...^^
Roffe H:
--- Citat från: Jocke skrivet 09.02.2013, 14:05:03 ---Det här är bra så som du vant oss! :) Men det når inte fram riktigt till mig... det kan vara att jag inte är riktigt mottaglig idag...^^
--- Slut citat ---
Synd Jocke...att den inte nådde fram. Tänkte att du kanske skulle nappa på en konjAk, samt att du brukar ju gilla när man berättar en "story", törhända det kommer? :wacko:
/Roffe H
Asti:
Mycket bättre nu vad gäller reverbet på sången!
Låter fint!
/Asti
Roffe H:
--- Citat från: Asti skrivet 09.02.2013, 16:44:19 ---Mycket bättre nu vad gäller reverbet på sången!
Låter fint!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack för kommentar Asti, har alltid problem med reverbet på sången som sagt...verkar som det är på väg mot rätt håll. :)
/Roffe
MaxB:
Här är sången närmare och naturligt skön. Förra verren hade problem med för mycket reverb.
Vad gör du för att använda en effekt, som till exempel reverb? Är det i ditt sequenser-program du använder en VST-plugin?
I så fall finns en gratisvariant som några av oss använder, bl a Jocke tror jag, som även jag använder och jag gillar - Glaceverb.
http://dasample.com/products/glaceverb/
Nu låter låten bra bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida