Forum > Färdiga produktioner
Asti & Ola - Nothing more (version 5) Klar!
Jocke:
Gillar! :) Det var ett otroligt spännande möte detta! :wub: Lägger min röst på att sången ska upp. ;-)
jonnerstone:
Klart kul att höra Asti i den här genren. Låten som sådan känns lite som en uppbyggnad och jag personligen saknar en förlösande refräng. En refräng som bara kommer in en gång innan låten återgår till det akustiska.
Otroligt irriterande att leadsången ligger åt höger. In med den i mitten vettja och låt den träda fram lite mer, lite mer uppfront s.a.s, nu bakas den in lite för mycket i det övriga.
Annars en cool låt med en tuff inramning.
:)
Micke
Gurano:
Schysst gung, bra låt.CPG måste upp i volym. Kanske att kören på slutet krockar lite med leadsången
cykeln:
Well, jag fick bilden av en socka som i början är stickad av mjukt naturfärgad ylle och som övergår i någons slags metallic-garn.
Lite av popopera-känsla eller kanske Moody blues konceptalbum.
När det gäller mixen så låter det mesta bra men ljudbilden i de båda delarna är ganska olika - ylle och metallic
Men det är ju kanske meningen - motsatser i stil och ljud
Kanske något låg volym på en del av sången i mittpartiet
Jocke:
--- Citat från: cykeln skrivet 31.01.2013, 20:47:01 ---Well, jag fick bilden av en socka som i början är stickad av mjukt naturfärgad ylle och som övergår i någons slags metallic-garn.
Lite av popopera-känsla eller kanske Moody blues konceptalbum.
När det gäller mixen så låter det mesta bra men ljudbilden i de båda delarna är ganska olika - ylle och metallic
Men det är ju kanske meningen - motsatser i stil och ljud
Kanske något låg volym på en del av sången i mittpartiet
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida