Forum > Färdiga produktioner
Asti & Ola - Nothing more (version 5) Klar!
jonnerstone:
--- Citat från: Jocke skrivet 31.01.2013, 20:56:53 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 31.01.2013, 20:47:01 ---Well, jag fick bilden av en socka som i början är stickad av mjukt naturfärgad ylle och som övergår i någons slags metallic-garn.
Lite av popopera-känsla eller kanske Moody blues konceptalbum.
När det gäller mixen så låter det mesta bra men ljudbilden i de båda delarna är ganska olika - ylle och metallic
Men det är ju kanske meningen - motsatser i stil och ljud
Kanske något låg volym på en del av sången i mittpartiet
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Snabbtänkt :lol:
cykeln:
--- Citat från: Jocke skrivet 31.01.2013, 20:56:53 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 31.01.2013, 20:47:01 ---Well, jag fick bilden av en socka som i början är stickad av mjukt naturfärgad ylle och som övergår i någons slags metallic-garn.
Lite av popopera-känsla eller kanske Moody blues konceptalbum.
När det gäller mixen så låter det mesta bra men ljudbilden i de båda delarna är ganska olika - ylle och metallic
Men det är ju kanske meningen - motsatser i stil och ljud
Kanske något låg volym på en del av sången i mittpartiet
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
:lol: - just så!
Jocke:
Det är väl bara att börja sticka då... :rolleyes:
Eddi:
Jag hann inte lyssna i talarna innan mörket lagt sig men hemmalurarna bjuder på det samma som jobblurarna gjorde nåt fnirr i högra örat varje gång CPG sjungit ordet "me" - någon reverbsvans eller nåt? Det var tydligare i de betydligt billigare lurarna på jobbet ska tilläggas.
ynot:
riktigt snygg början lite gitar från floyd
sången in i versen skall upp lite o över lag men inte så mycket... o lite högre körer
po basen lite mer diskant kanske lite dist i övre mellan registeret
låten lite som ett förhållande den mjuka föälsken den men ruffan vardagen med följande semestern till försoningens sköra toner ( idiotisk jämförelse men ändå )
gillar låten bra arr prod o lir sången passar som p.. i.. f....
Tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida