Forum > Demolåtar
MaxB - You're never alone
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.01.2013, 19:20:51 ---En perfekt semester som tydligen inte vill ta slut! Jag var klumpig och tog fel på dag, för hemresa...
Flyget gick igår kl 17.50 inte idag kl 17.50
Ingen idé att försöka med nån bortförklaring. Jag vill inte att det ska ta slut, vill väl helt enkelt vara kvar här. B)
Så nu sitter jag på hotellrummet och ska snart ut och äta "den sista måltiden" då min dotter kommer tillbaka från sin shoppingrunda. Hennes flyg går tidigt på morgonen och mitt på eftermiddagen.
Låten ja, tror inte jag ska bryta av med andra ackord i refrängen men får se vad som händer. Från början lät inte refrängen så här utan lite annorlunda. Kanske kan man plocka in originalrefräng-idén på något sätt... Men en tanke är att den ska sjungas en gång i början och sen repeteras en gång och senare många gånger. Kanske är det där på slutet den kommer sjungas på portugisiska...
Reggae är en variant som jag tror kan vara bra men kanske latinoinfluerad istället? Vet inte än.
--- Slut citat ---
Så du blir kvar därnere alltså?
Wernborg:
"Missade" planet. :D
MaxB:
En dag extra blev det...
Inte själv så ledsen, egentligen.
Harmonica mike:
Kul det här Max,jag har följt din resa i dina inlägg här å på fejjan.Det skall bli roligt att höra låten med musik till.
Mike
MaxB:
Ja, fy fabian för att vara hemma. B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida