Forum > Färdiga produktioner
Asti - My poor old heart (klar)
Asti:
Clemens - "Färdig och klar" - skönt!! "Bra balans i mixen" - så du tycker sången är lagom stark?
Ja, det är säkert version 5 du lyssnar på! Det finns ytterligare ett antal versioner,
som jag också för enkelhetens skull kallar version 4, för att man inte ska
blanda ihop dom. Men alla låter likadant - utom vissa, som skiljer sig en del. Dock inte denna! :rolleyes:
cykeln - Tackar, tackar! Jag undrar också: Medan jag gör smärre justeringar i låten, hur hinner han ner
till stan på den korta stunden? :rolleyes: Centrala Studiestödsnämnden är väl inte direkt kända för att
använda silkesvantar, vara "mjuka" när dom kräver tillbaka lån? Förstår inte den jämförelsen..... :huh:
Får väl, som du säger, se på det här som en "mellanlåt"! Tyckte mest det var kul att pröva något lite annorlunda!
Ska fundera på om jag kan hitta ett passande ställe där jag kan framföra låten - Vetlandas avfallsanläggning,
stans allmänna pissoar, Fonus e.d.... :unsure:
Stort tack för er feedback!
/Asti t.f. begåvad
Roffe H:
Bra som vanligt Asti, finstämt och skönt (avis att du gör så fina låtar) Lite stänk av Beatles tycker jag mig höra även i denna låt, det gillar jag.
/Roffe H
jonnerstone:
Inte min musik, men otroligt kompetent utfört, du har ett brett musikaliskt register. Det låter som Oasis kanske skulle gjort om dom slagit igenom 20 år tidigare, förutom att du sjunger så himla mycket bättre än både Liam och Noel.
Nu väntar jag på att du utmanar dig själv ordentligt och gör en riktig electronica-dänga :) :wub:
Micke
Asti:
--- Citat från: Roffe H skrivet 31.01.2013, 13:44:44 ---Bra som vanligt Asti, finstämt och skönt (avis att du gör så fina låtar) Lite stänk av Beatles tycker jag mig höra även i denna låt, det gillar jag.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe! Tror du inte jag är rejält avis på ditt sköna saxofonlir? ;)
Hör inte själv Beatles i detta, utan hoppades väl möjligen på the Band! :rolleyes:
Tack för feedback och snälla ord!
/Asti
Asti:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 31.01.2013, 19:14:12 ---Inte min musik, men otroligt kompetent utfört, du har ett brett musikaliskt register. Det låter som Oasis kanske skulle gjort om dom slagit igenom 20 år tidigare, förutom att du sjunger så himla mycket bättre än både Liam och Noel.
Nu väntar jag på att du utmanar dig själv ordentligt och gör en riktig electronica-dänga :) :wub:
Micke
--- Slut citat ---
Kul att du tycker det är kompetent utfört! Det uppskattas!
Nej, nu tar du i! Så bra sjunger jag inte, men man kanske skulle bilda ett band - Oastis...? :unsure:
Jag skulle gärna göra en electronica-låt om jag visste hur man gjorde! :)
Räcker det inte med hårdrocks-colab med Ola! B)
Tack för kommentar och smicker! Jag är även mottaglig för mutor. :rolleyes:
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida