Forum > Färdiga produktioner
Asti - My poor old heart (klar)
Asti:
Edit 2013-01-22: Har minskat de-essern ytterligare, samt försökt "runda av" slutet!
Kommer inte längre med den, så jag avslutar nu! Tack alla för feedback!
Edit 2013-01-21: Har sänkt sången och trummorna, samt minskat de-essern på lead-sången.
Känns som att sången är i rätt nivå nu, trummorna är jag mer osäker på.
Har dragit ner baskaggen en smula i EZ-mixern. Läspandet är förhoppningsvis mindre nu..
Edit 2013-01-19: Har gjort om lead-sången, och höjt trummorna något! Bättre så?
Ville försöka mig på en lite "stökigare" låt än normalt. Vet inte om det blev så lyckat...? Men det var kul! :)
Tar tacksamt emot synpunkter på vad som helst! Som vissa säger - såga på! :)
Skruva gärna upp volymen, det blev lite låg signal....
Titel: My poor old heart
Artist: Asti
Text & Musik: Asti
År: 2013
Längd: 3:25
Eddi:
Lite rockigare skulle jag inte vilja kalla denna däremot poppigare av exklusiv kvalitet. Alla då etablerade popgrupper skulle ha mördat för att komma över denna - helt underbara harmonier och kören och .. ja helt enkelt fantastisk :)
equality:
Låter typ, Basement Tapes och befriande live. Behåll det så. Refrängen är jättesnygg. Låter färdigt i mina öron.
Jocke:
Underbart! :) Det låter som (skulle kunna räkna upp en lång rad artister som måste ha tagit stort intryck av dig ;-) ) - Asti! :wub:
MaxB:
Wunderbar! Skön mix, bra instrumentval, skön röst, fina harmonier.
Det enda jag upplever som inte bäst, är att leadstämman, den rösten låter inte som den gift sig helt med allt det övriga. Den ligger i ett eget rum ovanför bandet.
Nån annan som upplever samma sak? Annars är det kanske bara min lyssning. Är ju ganska långt från vintervädret hemma hos dig... :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida