Forum > Färdiga produktioner

Asti - My poor old heart (klar)

<< < (9/14) > >>

Eddi:
Nänä tagning 3 är betydligt bättre vad gäller leaden allt annat är skitsnack så det så!

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 22.01.2013, 21:26:22 ---Nänä tagning 3 är betydligt bättre vad gäller leaden allt annat är skitsnack så det så!

--- Slut citat ---
OK, men detta är version 4... :o

Jocke:

--- Citat från: Asti skrivet 22.01.2013, 21:40:30 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 22.01.2013, 21:26:22 ---Nänä tagning 3 är betydligt bättre vad gäller leaden allt annat är skitsnack så det så!

--- Slut citat ---
OK, men detta är version 4... :o

--- Slut citat ---

:lol:

Clemens:
Låter färdig och klar! Bra balans i mixen. Du är en begåvad låtskrivare måste jag säga.. Nice!  :) ( tror det är version 5 jag lyssnar på  :unsure: )

cykeln:
Måste säga att du är oerhört produktiv med en mycket hög kvalitetsnivå både på låtar och ljudmässigt.
Detta var dessutom den fjärde versionen medan jag varit ner en sväng till stan – hur hinner han?  :o
Tycker inte den var så särskilt stökig. Din sång och sångljud gör att det blir väldigt mjukt – lite CSN. Gitarren och orgeln är väl i så fall de som står för ”stöket”. Men det krävs nog högre orgel och skitigare och högre gitarr samt kantigare sång för att uppnå detta. Men varför skulle du det?
Bra, lite mellanlåt med toner i refrängen från The Band och i sången redan nämnda CSN. Kan absolut betraktas som färdig men inte avslutad. Kör den gärna på något  passande ställe med några opassande medmusikanter!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion