Jag ska försöka suga på det imorgon med dagsfärska öron o köra den på monitorerna istället 
Det är toppen!

Då har jag tre grejer att kika på innan jag gör mastern...
1. Trummorna längre bak. Måste erkänna att kolaboratörerna haft rätt trots att jag ville ha dem precis bakom sångaren... men det vet han nog bäst!

2. Bredden på gitarrerna. Tycker riffet är ännu bredare än kompet (utan sång) medan det är smalare där Eddi sjunger... synpunkter på vad som skulle vara bäst?
3. Tigerns ännu ospecificerade synpunkt.
Här inmundigas en stycken Tingsryd 3,5 kvällen och låten till ära.
Gott - kör förbi där rätt ofta men ingen har ännu stannat mig och bjudit på pilsner...

Stort tack till de som i positiva ordalag kommenterat min röst (MaxB, Asti, equality, Roffe H samt tigersoul) som självklart hade effekter för att gå fram så som den gör: en SM58 en PRE-73 MKII på full patte och en del rödvin från en sån där rund burk för 219:- kan rekommenderas innan och under sjungning.
Ja, du har gjort ett kanonjobb med leaden här Eddi!

SM58 är väl en Live-mick och PRE-73 skulle jag gärna vilja höra mer om men det kan vi ta i en annan tråd!^^
Om du presterar så här fantastiskt med rödvin på burk undrar jag vad som händer om du provar den här?

Jag tror sedan att Jocke bara har reverbat lite.
Hmmm... No comment!

Jocke har trassel att få upp låten i KR-spelaren och kanske beror det på att låtnamnet innehåller spacebars, jag har tagit bort dom och försöker ladda upp den nedan (så får jag den på min hemsida också)
Jag har provat att byta namn men det funkar inte vare sig här eller på SC ändå... Trodde att problemen med mellanslag försvann när vi fick 16-bitars OS (eg Win-95) men kan inte säga om det verkligen spelar roll för det funkar ändå inte... Tror mer att det är det långsamma bredbandet här på landsbygden som leder till att det gör timeout någonstans längs vägen...

Nåja - uppdaterade 1:a posten med din uppladdning/länk, Eddi.