Forum > Demolåtar
Gurano & Girly - Loosing myself
Gurano:
--- Citat från: Girly skrivet 03.01.2013, 14:01:20 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 03.01.2013, 13:46:50 ---
En ny mix finns (som Girly inte hört än) - vet inte om det blev bättre...men lite annorlunda i alla fall
/G
--- Slut citat ---
Nu har jag hört den :) Instrumentalen känns lite mindre vass och ...hör jag inte lite mer reverb på sången ;) (eller önskedrömmer jag bara haha) :lol:
Bättre eller sämre... hm... hur lät den förra mixen nu igen :rolleyes:
--- Slut citat ---
Du hör rätt - lite mindre vass - lite mer reverb :D
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 03.01.2013, 14:04:37 ---
--- Citat från: Girly skrivet 03.01.2013, 14:01:20 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 03.01.2013, 13:46:50 ---
En ny mix finns (som Girly inte hört än) - vet inte om det blev bättre...men lite annorlunda i alla fall
/G
--- Slut citat ---
Nu har jag hört den :) Instrumentalen känns lite mindre vass och ...hör jag inte lite mer reverb på sången ;) (eller önskedrömmer jag bara haha) :lol:
Bättre eller sämre... hm... hur lät den förra mixen nu igen :rolleyes:
--- Slut citat ---
Du hör rätt - lite mindre vass - lite mer reverb :D
--- Slut citat ---
Japp bättre :)
Dividend:
Jag älskar den här sångerskan - mycket känsla och innerlighet på få noter.
Gitarren låter lite slumpmässig ibland och kanske borde kapas under sången, eller spela längre/rakare och kan inte hoppa omkring som en ettrig fluga utan plan.
I övrigt snyggt arr och bra idéer!
Jocke:
Spännande stycke det här. :) Jag förnimmer att saker händer av sig själva här fast jag fattar att det är noga uträknat hur det ska vara... Nä, jag har inte stoppat i mig något olämpligt! :rolleyes: :lol:
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.01.2013, 18:34:13 ---Japp bättre :)
--- Slut citat ---
Bra :)
--- Citat från: Dividend skrivet 03.01.2013, 19:00:05 ---Jag älskar den här sångerskan - mycket känsla och innerlighet på få noter.
Gitarren låter lite slumpmässig ibland och kanske borde kapas under sången, eller spela längre/rakare och kan inte hoppa omkring som en ettrig fluga utan plan.
I övrigt snyggt arr och bra idéer!
--- Slut citat ---
Javisst är hon bra :)
Håller inte med om slumpmässig gura utan plan - den får vara kvar...enligt plan ;)
--- Citat från: Jocke skrivet 03.01.2013, 19:12:23 ---Spännande stycke det här. :) Jag förnimmer att saker händer av sig själva här fast jag fattar att det är noga uträknat hur det ska vara... Nä, jag har inte stoppat i mig något olämpligt! :rolleyes: :lol:
--- Slut citat ---
jo en å annan svamp är det väl nog :)
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida