Forum > Demolåtar
Jocke - Rising (Dags att börja tänka på refrängen?)
Jocke:
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:22:13 ---För mycket bas *tjatar* *blink* annars spännande, ser fram emot uppföljningen ;)
--- Slut citat ---
Det blir inget mer i år... :rolleyes: B) Vill ha ton i basen medan jag jobbar med det... "upprepar mitt försvarstal..." men glömmer dra ner vid nedmix... :( Du får stå ut tills jag kommer längre...^^ Tack för lyssning! :)
tigersoul:
Så illa var det inte med nivån, men nog dånade det på lite ;)
Ja nä nu blir det väl paus till nästa år, precis orkat mig upp till datorn här, med lite tur kanske jag t.om orkar ta tag i ett instrument imorrn ;)
Jocke:
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:39:00 ---Så illa var det inte med nivån, men nog dånade det på lite ;)
Ja nä nu blir det väl paus till nästa år, precis orkat mig upp till datorn här, med lite tur kanske jag t.om orkar ta tag i ett instrument imorrn ;)
--- Slut citat ---
Ja, jag tyckte det var väldigt vad du skrev ett tag... glad att du piggat på dig! :)
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 22:40:39 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:39:00 ---Så illa var det inte med nivån, men nog dånade det på lite ;)
--- Slut citat ---
Ja, jag tyckte det var väldigt vad du skrev ett tag... glad att du piggat på dig! :)
--- Slut citat ---
Sitter vid datorn det är lite lättare än att, svärandes, försöka få in inlägg genom mobilen ;)
Eddi:
Ja låten kan bli bra får lite James Bond-vibbar - som övriga och du tillstått basen regerar för mycket men skulle även vilja föreslå att du lättar upp på den massiva komprimeringen så här i början på låtutvecklandet (om man nu kan säga det med så många spår) spar det till senare tycker i alla fall jag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida