Forum > Demolåtar

Jocke - Rising (Dags att börja tänka på refrängen?)

<< < (2/11) > >>

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:22:13 ---För mycket bas *tjatar* *blink* annars spännande, ser fram emot uppföljningen ;)

--- Slut citat ---

Det blir inget mer i år...  :rolleyes:  B) Vill ha ton i basen medan jag jobbar med det... "upprepar mitt försvarstal..." men glömmer dra ner vid nedmix...  :(  Du får stå ut tills jag kommer längre...^^  Tack för lyssning! :)

tigersoul:
Så illa var det inte med nivån, men nog dånade det på lite ;)

Ja nä nu blir det väl paus till nästa år, precis orkat mig upp till datorn här, med lite tur kanske jag t.om orkar ta tag i ett instrument imorrn ;)

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:39:00 ---Så illa var det inte med nivån, men nog dånade det på lite ;)

Ja nä nu blir det väl paus till nästa år, precis orkat mig upp till datorn här, med lite tur kanske jag t.om orkar ta tag i ett instrument imorrn ;)

--- Slut citat ---

Ja, jag tyckte det var väldigt vad du skrev ett tag... glad att du piggat på dig! :)

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 30.12.2012, 22:40:39 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 30.12.2012, 22:39:00 ---Så illa var det inte med nivån, men nog dånade det på lite ;)

--- Slut citat ---

Ja, jag tyckte det var väldigt vad du skrev ett tag... glad att du piggat på dig! :)

--- Slut citat ---

Sitter vid datorn det är lite lättare än att, svärandes, försöka få in inlägg genom mobilen ;)

Eddi:
Ja låten kan bli bra får lite James Bond-vibbar - som övriga och du tillstått basen regerar för mycket men skulle även vilja föreslå att du lättar upp på den massiva komprimeringen så här i början på låtutvecklandet (om man nu kan säga det med så många spår) spar det till senare tycker i alla fall jag.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion