Forum > Demolåtar

Cykeln - Förkylt (I original - "Ruff Christmuff")

(1/4) > >>

cykeln:
Om någon kunde lägga på lite snuva och hosta på den här
Gärna lite feberdimmor och matthetsmattor oxå
Eftersom jag inte minns hur den var då det begav sig

:D

Eddi:
Hallå jag är nästan säker på att jag har hört den här live en gång i Cardiff med The Real Ruff Racoons fast helt säker kan jag ju inte vara??

cykeln:

--- Citat från: Eddi skrivet 30.12.2012, 03:20:56 ---Hallå jag är nästan säker på att jag har hört den här live en gång i Cardiff med The Real Ruff Racoons fast helt säker kan jag ju inte vara??

--- Slut citat ---
Jodå, du har rätt till 100 %, men jag har för mig att det var på den famösa tunnelbaneturnen i Mombasa. Kommer du ihåg övriga insatser som förgyllde stycket? Visst fanns det bas och gitarr?  :rolleyes:

MaxB:

--- Citat från: cykeln skrivet 30.12.2012, 11:25:25 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 30.12.2012, 03:20:56 ---Hallå jag är nästan säker på att jag har hört den här live en gång i Cardiff med The Real Ruff Racoons fast helt säker kan jag ju inte vara??

--- Slut citat ---
Jodå, du har rätt till 100 %, men jag har för mig att det var på den famösa tunnelbaneturnen i Mombasa. Kommer du ihåg övriga insatser som förgyllde stycket? Visst fanns det bas och gitarr?  :rolleyes:

--- Slut citat ---

Mombasaturnen? Tunnelbanan där?  :lol:
Jag minns inte ens att det finns en tunnelbana där!  :D
Jag måste kanske rekapitulera mera...
Text? PM?

cykeln:

--- Citat från: MaxB skrivet 30.12.2012, 11:39:31 ---
--- Citat från: cykeln skrivet 30.12.2012, 11:25:25 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Mombasaturnen? Tunnelbanan där?  :lol:
Jag minns inte ens att det finns en tunnelbana där!  :D
Jag måste kanske rekapitulera mera...
Text? PM?

--- Slut citat ---
Start rekap  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion