Forum > Demolåtar
Clemens- Samarbete sång & gitarr?
Eddi:
Vid 120 borde det komma ett lyft av nåt slag som är lämpligt för en distad gura att hugga tänderna i typ 12 takter och så back igen.
jonnerstone:
--- Citat från: Clemens skrivet 29.12.2012, 22:54:44 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 29.12.2012, 22:51:55 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 29.12.2012, 22:46:13 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 29.12.2012, 21:19:55 ---Melodislinga finnes men ingen studio. Ska se om jag kan rigga upp den lilla mobila ministudion nånstans och göra en liten slask!
--- Slut citat ---
Annars får du komma hit! :D
--- Slut citat ---
Ja det borde jag göra nångång. Vi bor väl inte så himla långt från varandra? Jag flyttade ju nyligen från lägenhet i Solna till radhus i Östra Skogås.
--- Slut citat ---
Bor i Tullinge, så en halvtimme ( med bil ) eller nåt... :)
--- Slut citat ---
33 min med pendeltåg ( har inget körkort ) :D
Clemens:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2012, 22:55:29 ---Vid 120 borde det komma ett lyft av nåt slag som är lämpligt för en distad gura att hugga tänderna i typ 12 takter och så back igen.
--- Slut citat ---
Ja, inget är ristat i sten ännu.. vill vänta och se vad sången tillför, men ingen dum idé! :)
tigersoul:
--- Citat från: palm skrivet 29.12.2012, 20:08:49 ---Hej hej....
Är ganska ny här så min fråga är kanske helt opassande MEN då får du låtsas som det regnar och virra lite på huvudet :-)
NU! helt underbart sound och nice harmonier också. Då kommer min fråga... Hur har du fått till ljuden? Vad använder du? Är själv gitarrspelare men försöker lära mig. Är detta nu en yrkes hemlighet så ursäkte min dumhet :)
Med vänlig hälsning,
Göran
--- Slut citat ---
Vetenskapliga studier har gjort gällande att dumma frågor leder till fördjupad kunskap :P
Jocke:
--- Citat från: tigersoul skrivet 29.12.2012, 23:23:51 ---
--- Citat från: palm skrivet 29.12.2012, 20:08:49 ---Hej hej....
Är ganska ny här så min fråga är kanske helt opassande MEN då får du låtsas som det regnar och virra lite på huvudet :-)
NU! helt underbart sound och nice harmonier också. Då kommer min fråga... Hur har du fått till ljuden? Vad använder du? Är själv gitarrspelare men försöker lära mig. Är detta nu en yrkes hemlighet så ursäkte min dumhet :)
Med vänlig hälsning,
Göran
--- Slut citat ---
Vetenskapliga studier har gjort gällande att dumma frågor leder till fördjupad kunskap :P
--- Slut citat ---
Ja, om man får ett svar så... :lol: :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida