Forum > Demolåtar
Clemens- Samarbete sång & gitarr?
Clemens:
Ganska färdig, men sång skulle sitta fint. Gitarr vore kul om man hittar rätt... :) Någon som känner sig manad?
Gurano:
Sköna ljud! Blir nog sitta bra med sång, som du säger (kolla med Girly!). Nu är den lite för naken utan de extra tillbehören liksom. Hoppas att du hittar en bra gura oxå.
Gurano
Jocke:
Skönt att jamma till en stund för att få "lite" fart på knoppen... :blink: Kommer egentligen inte längre än sådana grejer du redan gör med eko-synten... Påminner lite om någon annan låt - physical attraction eller vad den kan heta... Tror att det skulle sitta som en smäck att göra lite fills på en nylonare "mellan raderna" när det finns en melodi. Har tyvärr ingen... ;)
Harmonica mike:
Fin ide´här C..
Leta sångare/sångerska och in med melodin så kan det bli riktigt nice..
Mike
tigersoul:
I mina öron, om jag nu minns rätt, så påminner den väldigt starkt om en annan låt i sound/ackord framförallt introt (introt av den andra låten), men vad tusan heter den nu då... ska försöka prångla fram det ur förskylningströtta huvudet o återkomma! Tror det är något från typ 90talet.
Annars fint o trevligt på alla sätt, började genast nynna med "gesslestämman" inställd + lite extra luft. Vet du jag hör nästan en duett här?
Ska bli intressant att se vad du hittar på med den, kanske kunde jag medverka på något sätt men jag är genomförskyld så varken sång eller penna är någon fart på för närvarande!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida