Ja, nu låter det mycket bättre Max!
Är inte sångpedagog och tror inte jag skall försöka viisa hur det ska gå till, men tror nog på Eddis linje. Precis som att du blir uppsjungen under första minuten och sen levererar 
Tack! Får se var låten landar då den blir klar...
Varför skippade du A-ackordet på pianot på slutet i introt? Sånt stör mig!
Bra låt och ett helt förträfflig ljudkvalitet måste jag säga, särskilt på sången. Neumanmickar eller vad?
Ja, det är en alldeles utmärkt fråga. Varför? Har inget bra svar men en bra åtgärd här neranför.

Ljudkvalitén beror på min högklassiska (postmoderna) utrustning. En utrangerad Behringermixer jag fick av Bluelight på VSTForum för många år sen och Soundblasterljudkortet.

Mikrofonen är den jag och Eddi och kanske några till kunde köpa till ett bra pris tillsammans med en preamp i somras(?). Butiken hade satt fel pris på webben så priset blev oslagbart. Röde, nån enklare modell...
Har ikväll testat att mixa lite annorlunda men det är troligen bara jag som hör skillnad.
Spelar på digitaltrummorna själv här eftersom jag inte var nöjd med de loopar jag använt innan.
Trumfillsen har jag hämtat från annat håll. Det går ju att göra så eftersom både jag och fillsen levererar midi till mjukvarutrummorna.
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_YoureGone_20130107.mp3[/mp3]