Härlig titel... smittar av sig lite glädje 
Skön låt som i mina öron skulle funka gott som en instrumental men kanske då med något tillskott på nåt parti där det va lite tomt. Alternativt lite korthuggen sång som står i kontrast mot de långa glidande tonerna 
Girly
Tack för lyss å tyck - lite tramssång blev det
Svänger fint! Finns säkert utrymme för sång, även om den duger bra som instrumental.
Tycker att den "ilskna" sologuran, som kommer in efter ett tag har lite för mycket reverb
och kanske är aningen "vass"... Annars snyggt spelat!
/Asti
Tack för komment. Har inte ändrat reverbet men dämpat diskanten lite på distguran.
Jodå,en svängig och "klassisk" ackordrunda som låter gött..
Distguran som kommer in är vass så ini hvt.....
Annars kan det nog bli något..
Tackar...hmmm så vass tycker inte jag att den är men jag har nu i alla fall dämpat diskanten lite - hoppas att det är bättre?
Jäpp, svängig ackordsrunda är det.
Lite vasst här och var, men väl värt att färdigställa!
Tackar

Lyssnade snabbt på denna idag i stugan via mobilens högtalare så jag törs inte säga ett pip om mixen 
Inte tid att lyssna nu..Lyssnar på mixen lite senare..
Jag tyckte det svängde gott och lite Ola Magnell inspirerad text sång kan nog funka perrens..
Mike
Tackar - ja Ola Magnell var tyvärr upptagen så jag fick hålla till godo med mig själv på sång

Hmmmm - nu trampar man nog i klaveret med alla goa sångare här på KR - men jag tränade lite ... och jag bjuder nu på ett gott skratt

Håll till godo med en banal tramstext, en sångare med en pinne uppstoppad på ett onämnbart ställe mm mm
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/UnderbarDag_MedMinSang_100BPM.mp3[/mp3]
/Gurano
« Senast ändrad: 24.02.2013, 20:21:33 by Gurano »
Kör hårt - så länge det ryker!