Forum > Färdiga produktioner
Emlan - Min nya vän
tigersoul:
--- Citat från: Jocke skrivet 16.12.2012, 14:19:21 ---Det här känns känslosamt och nära... det lågmälda liksom kallar på uppmärksamhet på ett finstämt sätt! :)
--- Citat från: tigersoul skrivet 16.12.2012, 13:30:18 ---Det jag älskar med KR, det finns ju en viss "medelstil" eller en samling mest förekommande genres o stilar, men det kommer alltid in instick med något helt annat titt som tätt o det är underbart trevligt ;)
...
--- Slut citat ---
Förr var det mycket mer "pojkar med gitarrer" - ja, och en och annan synt så klart... Nu dyker det upp underbara saker från folk som söker sitt eget uttryck (eller inte...) ;) Många gånger är jargongen på internetforum rätt hård men här är den uppmuntrande och kritik är som regel konstruktiv - nice! :)
--- Slut citat ---
Nickar o instämmer på samtliga punkter ;)
HasseFX:
Underbart vackert och eget :)
Rattlesnake:
Fin kärleksförklaring, och en väldigt annorlunda låt. :wub:
(Vet inte om du lägger upp den här för att få förslag till saker att ev ändra på, men om det är så tycker jag att du ska se över leadsångspåret, för det går att få lite bättre. Klipp bort prasslet i början innan låten börjar, och skär bort lågbas, så blir det riktigt bra.)
Emlan:
Åååååh, jag bara myser av att läsa alla generösa kommentarer! Tack! Jag känner mig så uppmuntrad!
Och tack för konstruktiv kritik! Den tar jag till mig!
..håller verkligen med om att detta är ett forum för många uttryck och positiv framtoning.
cykeln:
Man vet att man inte blir besviken när man sätter sig för att lyssna till en ny Emlasång
Underbart egen och fint.
Texten skiner också ex
"Han har en trappa upp till värmen
Han har en dans i skjortärmen
..."
:wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida