Forum > Färdiga produktioner

Emlan - Min nya vän

<< < (2/5) > >>

Asti:
Härligt att höra din uttrycksfulla och känsliga röst igen!
Fint med a capella, skapar en intim och avstressad stämning.
Har du använt puff-skydd? Kören har lite starka p-/b-ljud, men inget som stör direkt.
Annars mjuk och behaglig mix. Skön låt med bra text!
/Asti

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 16.12.2012, 12:37:26 ---Fint! :)

Blir så glad åt alla olika stilar som dyker upp här - tolerans och respekt!  B)

--- Slut citat ---

Det jag älskar med KR, det finns ju en viss "medelstil" eller en samling mest förekommande genres o stilar, men det kommer alltid in instick med något helt annat titt som tätt o det är underbart trevligt ;)

Jag tänkte på p/b ljuden också, o så hörde jag någon autotune-qwerk någonstans, en mycket liten förvisso men ändå. Kanske inte ÄR en autotune qwerk men något som låter om en ;)

Dividend:
Keep up the good work!

1up:
Låter bra. Behagligt ljud. Känsligt sjunget. :)

Jocke:
Det här känns känslosamt och nära... det lågmälda liksom kallar på uppmärksamhet på ett finstämt sätt! :)

--- Citat från: tigersoul skrivet 16.12.2012, 13:30:18 ---Det jag älskar med KR, det finns ju en viss "medelstil" eller en samling mest förekommande genres o stilar, men det kommer alltid in instick med något helt annat titt som tätt o det är underbart trevligt ;)
...

--- Slut citat ---

Förr var det mycket mer "pojkar med gitarrer" - ja, och en och annan synt så klart... Nu dyker det upp underbara saker från folk som söker sitt eget uttryck (eller inte...)  ;)  Många gånger är jargongen på internetforum rätt hård men här är den uppmuntrande och kritik är som regel konstruktiv - nice! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion