Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Jessica - Vid denna stilla bäck

<< < (4/4)

Stolle:
Jag tycker att musiken är bra. Särskilt bra är det när klimax kommer på slutet! Då går jag igång ordentligt på musiken. Jag har svårt att tolka din kommentar om ny sångerska. Då är det inte aktuellt att kommentera sången på denna version? Mina åsikter om sången har väl egentligen redan kommit fram genom andras inlägg. Jag tycker inte den håller samma klass som musiken. Distar, inte helt ren o.s.v. Nog ligger den, som Tsmalmbe säger, mer till vänster i ljudbilden. Är det ett medvetet val? Jag vet inte om jag tyckte stereodubben i slutet på sången var så lyckad. Det blev mest grötigt när de var så osync och jag blev snurrig i huvudet av att försöka lyssna på båda samtidigt.

Dividend:

--- Citat från: Stolle skrivet 15.05.2009, 18:08:03 ---Jag tycker att musiken är bra. Särskilt bra är det när klimax kommer på slutet! Då går jag igång ordentligt på musiken. Jag har svårt att tolka din kommentar om ny sångerska. Då är det inte aktuellt att kommentera sången på denna version? Mina åsikter om sången har väl egentligen redan kommit fram genom andras inlägg. Jag tycker inte den håller samma klass som musiken. Distar, inte helt ren o.s.v. Nog ligger den, som Tsmalmbe säger, mer till vänster i ljudbilden. Är det ett medvetet val? Jag vet inte om jag tyckte stereodubben i slutet på sången var så lyckad. Det blev mest grötigt när de var så osync och jag blev snurrig i huvudet av att försöka lyssna på båda samtidigt.

--- Slut citat ---

:) Detta är dessa saker jag tänkte fixa til :) (bl a)

Tack för utförlig komment, så slipper jag skriva ner det ;)

Tack Stolle för att du tycker musiken är bra..

Låter är från 2007, så det blir en bättre som postas här nästa gång

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion