Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Kings of Concrete
Tokai:
Det funkar inte alls den där movies, otroligt långsamt.
Prata i text istället, tack-. Jag har läst instruktioner och så men det är mysko ändå. Alltså klicka på citat och sen vadå??
Mikke:
--- Citat från: Tokai skrivet 14.07.2007, 00:32:52 ---Det funkar inte alls den där movies, otroligt långsamt.
Prata i text istället, tack-. Jag har läst instruktioner och så men det är mysko ändå. Alltså klicka på citat och sen vadå??
--- Slut citat ---
tryck citat, skriv sen din egen text efter [/quoute] det som är innanför [quoute author=Tokai link=topic=3210.msg37162#msg37162 date=1184362372] och [/quoute] hamnar i en sån fin ruta. / Mikke
edit: Alla quoute skall stavas quote naturligtvis :)
DåligtGehör:
Lyssnar bara på 1.9
Många väldigt bra gjorda detaljer i en redan god tillredd musikalisk rätt. Som t.ex. När kören kommer in och sjunger "all concret" eller när basen intruduceras. Introt naturligtvis.
Den här låten har en annan stil än 20 mill. Men jag tycker du fungerar lika bra med detta torrare sound. Passar låten utmärkt. Cool sång, fräcka relaxade gitarrprylar, stark låt!
Tokai:
--- Citat från: Mikke skrivet 14.07.2007, 01:01:46 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 14.07.2007, 00:32:52 ---Det funkar inte alls den där movies, otroligt långsamt.
--- Slut citat ---
Blev det rätt nu? Problemet är att jag hittar inget /b nånstans. Men skit samma tror jag fattar . Tusen tack :D
(måste sen radera joxet nedanför, ok - pust!)
Ursäkta Yllet för detta omusikaliska inlägg!
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida