Forum > Demolåtar
Tigersoul - Glöm mig (drömlåt höhö)
Eddi:
Lite naket arr kan jag tycka och alldeles för kort.
alohahex:
lite kort som Eddi säger och så saknar en lite refräng annars tycker jag det låter bra .. men fan va coolt att du skrivit den i sömnen stor tumme upp =)
tigersoul:
Ja arr'et är ju bara en lek/test just för att låten skrevs under de omständigheter som den gjorde, så det är mest på kul den ligger här, men vem vet, jag kanske gör något mer seriöst av den framöver!
Girly:
Jag kan nästan ana att det ligger penna och papper/inspelningsutrustning vid var KR-medlems säng nu (om det inte redan va på plats) ...med förhoppningar om drömsånger :P :lol:
Är det bara vatten din den där gigantiska luftfuktaren avdunstar :blink: ;)
OK nog med tråkningar B) Låten är riktigt bra som grund och med en lite öppnare och luftigare refräng som får klinga har du ännu en hit till samlingen :)
Lena
tigersoul:
--- Citat från: Girly skrivet 04.11.2012, 23:19:33 ---Jag kan nästan ana att det ligger penna och papper/inspelningsutrustning vid var KR-medlems säng nu (om det inte redan va på plats) ...med förhoppningar om drömsånger :P :lol:
Är det bara vatten din den där gigantiska luftfuktaren avdunstar :blink: ;)
OK nog med tråkningar B) Låten är riktigt bra som grund och med en lite öppnare och luftigare refräng som får klinga har du ännu en hit till samlingen :)
Lena
--- Slut citat ---
*skrattar* haha nänä det är bara vatten i "värstingmaskinen" ;) Annars räcker det bra med mobilen, det bästa är nog egentligen att tala in hela texten fort som tusan innan man tappar den för man brukar glömma drömmar ganska fort. Nu är det iofs den första o enda gången än så länge jag drömt att jag skrivit en låt, men vem vet, det kanske återkommer! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida