Forum > Demolåtar
Tigersoul - Glöm mig (drömlåt höhö)
karl:
Gillar närheten och det som blev....allt behöver inte vara så stort...
Allt gott karl
tigersoul:
--- Citat från: karl skrivet 29.10.2012, 14:47:46 ---Gillar närheten och det som blev....allt behöver inte vara så stort...
Allt gott karl
--- Slut citat ---
Ja men visst det var ju mest på kul i tanke på källan :P vi får se vad det blir!
Håkan Nilsson:
Du sjunger jäkla bra, snabb utveckling spikrakt uppåt. Det hörs att du sjunger på riktigt om ditt eget liv, inget hittepå...
Behåll det enkla, krångla inte till det med en mängd stick osv. Det kan ta bort nerven i rösten, det är den som är så framträdande nu.
tigersoul:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 01.11.2012, 00:20:31 ---Du sjunger jäkla bra, snabb utveckling spikrakt uppåt. Det hörs att du sjunger på riktigt om ditt eget liv, inget hittepå...
Behåll det enkla, krångla inte till det med en mängd stick osv. Det kan ta bort nerven i rösten, det är den som är så framträdande nu.
--- Slut citat ---
Jag skrev den ju i drömmarnas värld så om det handlar om mitt liv eller inte blir väl svårt att avgöra, ingenting centralt i temat just nu som passar in iaf ;) Tackar i övrigt, vissa dagar tycker jag att sången är riktigt bra, andra dagar är jag långt från nöjd ;)
Håkan Nilsson:
--- Citat från: tigersoul skrivet 01.11.2012, 13:25:50 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 01.11.2012, 00:20:31 ---Du sjunger jäkla bra, snabb utveckling spikrakt uppåt. Det hörs att du sjunger på riktigt om ditt eget liv, inget hittepå...
--- Slut citat ---
Jag skrev den ju i drömmarnas värld så om det handlar om mitt liv eller inte blir väl svårt att avgöra, ingenting centralt i temat just nu som passar in iaf ;) Tackar i övrigt, vissa dagar tycker jag att sången är riktigt bra, andra dagar är jag långt från nöjd ;)
--- Slut citat ---
Samma här, ibland kan jag tycka att jag sjungit in en låt ganska skapligt, sen när jag lyssnar nån dag senare, OH NOO!!! då hör jag hur viss fraser låte så falskt och jävligt att jag vill dö och sjunka genom jorden av skam. Det låter som när stendöva sjunger. Fy fan.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida