Forum > Demolåtar
Roffe H. - Inte den du tror (colab med Max) Numer färdig demo
Roffe H:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 01.11.2012, 15:40:21 ---Vad tycker damen det handlar om, om texten ? :D
--- Slut citat ---
Texten är nära sanningen, men hon fick aldrig höra den, kanske var det lika bra!
Ska man vara "elak" så ska man vara det utom hör och synhåll när det gäller sånt här. :wacko:
mvh Roffe H :D
Marruschkka:
Vilken skön låt du fått till här!
Man svänger med i den här lunken, och jag får oxå, som Jocke skrev, lite Bo Kasper-musikvibbar, och det är fint betyg det!
Din röst här passar in perfekt här, liiite Pugh, han har oxå lite lite ansträngd hes pipa som jag verkligen gillar :P
Mer sånt här tycker jag du ska göra.
Bra text oxå, skönt att avreagera sej med musik, härligt ;)
Full pott från mej!
/Marre
Roffe H:
Fint betyg absolut, man tackar! Bo Kaspers och Pugh är inte fy skam...man blir ju så här :D :D :D glad.
mvh Roffe H
Dividend:
Det är det mest medryckande du lagt upp. Vad ska man kalla genren? Det är ju lite poppigt (inte kommersiellt) typ 80-tal eller nåt.
Gillar. Starkt! Din röst passar dessutom perfekt tilll denna "genre" :)
Roffe H:
--- Citat från: Dividend skrivet 01.11.2012, 17:03:40 ---Det är det mest medryckande du lagt upp. Vad ska man kalla genren? Det är ju lite poppigt (inte kommersiellt) typ 80-tal eller nåt.
Gillar. Starkt! Din röst passar dessutom perfekt tilll denna "genre" :)
--- Slut citat ---
Tack Divident. Vet inte vad man ska kalla genren, det finns ju begreppet "vispop" så varför inte "jazzpop" eller nåt, gör hur som helst min egen grej: att spela det man gillar och inte nåt annat.
Det kan vara allt ifrån lite poppigt tiil blues, jazz eller folkvisa osv.
Tack för kommentar. Mvh Roffe H :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida