Forum > Demolåtar
Roffe H. - Inte den du tror (colab med Max) Numer färdig demo
MaxB:
Ditt gitarrkomp är också jätteskönt märker jag som lyssnar på en version utan. Kommer därför att inrikta mitt spel att förstärka refrängen och mellanspelen.
Roffe H:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.11.2012, 18:48:13 ---Ditt gitarrkomp är också jätteskönt märker jag som lyssnar på en version utan. Kommer därför att inrikta mitt spel att förstärka refrängen och mellanspelen.
--- Slut citat ---
Låter helt ok! Du behöver inte stressa vi åker till landet över helgen och där kan jag inte pyssla med mitt musikprogram. Vi ska elda massa sly och mysa vid brasan. Så först nästa vecka blir det aktuellt med musikaktiviteter igen.
Trevlig helg Max, Roffe H :D
MaxB:
--- Citat från: Roffe H skrivet 01.11.2012, 19:45:25 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 01.11.2012, 18:48:13 ---Ditt gitarrkomp är också jätteskönt märker jag som lyssnar på en version utan. Kommer därför att inrikta mitt spel att förstärka refrängen och mellanspelen.
--- Slut citat ---
Låter helt ok! Du behöver inte stressa vi åker till landet över helgen och där kan jag inte pyssla med mitt musikprogram. Vi ska elda massa sly och mysa vid brasan. Så först nästa vecka blir det aktuellt med musikaktiviteter igen.
Trevlig helg Max, Roffe H :D
--- Slut citat ---
You've got mail! :lol:
Lycka till med eldandet, slyet lär vara ganska fuktigt och varken diesel eller bensin är bra för grundvattnet!
Roffe H:
Här kommer den senaste versionen (fyra) där MaxB har lagt på gitarr på två spår, vilket jag tycker, lyfte låten ett eller kanske två snäpp. Roligt att få hjälp med låtarna man gör. Kören tog jag bort, tyckte det blev för mycket...har även blivit lite "mixdöv" :wacko: efter att ha lyssnat så länge. Tar tacksamt emot tips om just detta.
mvh Roffe H :)
Eddi:
Ja det blev lite latinostuk med gitarrerna vilket passar bra med harmonigången att dina Oh-körer försvann gör nog inget det är rätt så full ljudbild nu ändå.
Bra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida