Forum > Demolåtar

Roffe H. - Inte den du tror (colab med Max) Numer färdig demo

<< < (7/21) > >>

Håkan Nilsson:
Jag bara baxnar vilka otroligt bra låtar du skriver. Till skillnad från många andra tycker jag att du har en helt egen stil, det är så skitbra låtar, du skulle haft ett fett skivkontrakt o en drös studio/jazzmusiker till förfogande i ett par veckor. Texterna sitter som smäck dom med. DEn här kanske du kan öva sången ett par dar på så du blir säkrare på hur du vill ha melodin. Sen gör du om sången helt. Vilken otrolig refräng, skitbra!

Roffe H:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 01.11.2012, 00:07:10 ---Jag bara baxnar vilka otroligt bra låtar du skriver. Till skillnad från många andra tycker jag att du har en helt egen stil, det är så skitbra låtar, du skulle haft ett fett skivkontrakt o en drös studio/jazzmusiker till förfogande i ett par veckor. Texterna sitter som smäck dom med. DEn här kanske du kan öva sången ett par dar på så du blir säkrare på hur du vill ha melodin. Sen gör du om sången helt. Vilken otrolig refräng, skitbra!

--- Slut citat ---

Tack Håkan för de vackra orden.  :D :D :D
Ha, ha nåt skivkontrakt behövs inte, jag behöver pension så jag kan sitta och pyssla med min musik närhelst jag vill, musik är livet. Dessutom finns ju KR med musiker med gedigna kunskaper och stort intresse av att ge råd och även hjälpa till med sina egna bidrag (colab), det räcker bra för mig.
Har du spelat några av mina låter i ditt "one man band" ännu?
Ha det bra Håkan,  mvh Roffe H  :)

Harmonica mike:
Jag flikar in en kortis jag också Roffe då jag lyssnade på senaste - grymt bra det här!

Fem hattar av fem i luften helt klart.

Mike

Roffe H:
Tack för respons Mike, ska bli väldigt spännande och se vad som händer när Max lägger på guror

mvh Roffe H  :D

Håkan Nilsson:
Vad tycker damen det handlar om, om texten ?   :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion