UPPDATERAD: 1b, vokalspåret bjuder nu lite raspiga skråliga toner till refrängen o lite uppstädat i verserna. Inget ändrat i övrigt.
UPPDATERAD IGEN: 1c, lagt till orgel och en del förfiningar på trummor o nivåer i allmänhet.
UPPDATERAD IGEN IGEN: 2b, refrängen är nu brygga varefter jag lagt en ny refräng som bildar det climax som tidigare saknades.
ONCE AGAIN: 2c, körer och mer gura i refrängen o lite småfix.
2d: Gjorde en gurka, sorry fixat. La på lite tambourin for good measure också

Fick en text med harmonier till mig häromkvällen som inte riktigt är den sorts text jag gillar att skriva, men den kom ju till mig så vad gör man liksom... Arr'et är en test men tänkt mig något sådant här.
OBS! Sjöng in den mitt i natten med följden att jag fick trycka mig mot micken o sjunga så lågt som möjligt så det blev lite konstigt, tänkt sjunga ut rätt starkt i refrängen.
Text o struktur ej klar, tänkte mest slänga ihop en test o se om det är något värt att bygga på. Inte min stil egentligen som sagt, vad som nu är min stil, tycker jag slänger ur mig allt möjligt mellan himmel o jord. Det är lite ostigt här o var iaf som lär åtgärdas om det blir något av låten.
Länk: http://soundcloud.com/kristian-tigersoul/som-hon-aldrig
Text:
Klockan är åtta när hon går
Väskan står packad sen igår
Då hon tog steget,
Till slut
Luften är fuktig, (och) himlen mörk
Jackan för tunn, för en kall perrong
Nu ska det hända,
tiden är här
Brygga
och hon går,