Forum > Färdiga produktioner

Tokai - Mexiko

<< < (6/7) > >>

stajo:
glad och positiv låt, fast kanske inte... Gillar dina texter de är fantasifulla och tar upp annat än brustet hjärta :).
Sitter som en smäck här

Tokai:
equality
Ska kolla upp dom pluggarna. Men använder för det mesta Manley som både eq och kompressor i mastering. Inte förstås hårdvaran, kostar massor. Kör Liquid mix som har emuleringar av de samma. Bra att det låter ok. Kan tänka mig hålla det där, kanske sänka blåset en aning för att lura nån att det inte är fake. Tack för lyssning igen!

stajo
Kul att du åter hittar hit, som du tyvärr gör alltför sällan, saknar din musik, men du kanske har nåt på gång?
Mina texter har tidigare varit på engelska, men de senaste två åren mer på svenska. Känner att det är både enklare men också svårare, vilket är en utmaning. Är inte bra än men jobbar på det. Roligt att du tycker om dom!! Tack för lyssning Staffan!

stajo:

--- Citat från: Tokai skrivet 25.09.2012, 00:24:35 ---equality
Ska kolla upp dom pluggarna. Men använder för det mesta Manley som både eq och kompressor i mastering. Inte förstås hårdvaran, kostar massor. Kör Liquid mix som har emuleringar av de samma. Bra att det låter ok. Kan tänka mig hålla det där, kanske sänka blåset en aning för att lura nån att det inte är fake. Tack för lyssning igen!

stajo
Kul att du åter hittar hit, som du tyvärr gör alltför sällan, saknar din musik, men du kanske har nåt på gång?
Mina texter har tidigare varit på engelska, men de senaste två åren mer på svenska. Känner att det är både enklare men också svårare, vilket är en utmaning. Är inte bra än men jobbar på det. Roligt att du tycker om dom!! Tack för lyssning Staffan!

--- Slut citat ---

jag hänger faktiskt här men har ingen inspiration eller känner att jag tillför något för att skriva något, ibland får jag något infall och skriver ändå, typ vill säga att jag tycker ni gör bra ifrån er och jag gillar det jag hör...
Jag har några låtar på gång, ja det blir ju några år nu, som inte blivit färdiga beroende på det ena eller andra dock lovar jag att någon kommer bli färdig i höst annars bryter jag för mycket mot mitt nyårslöfte :).
/staffan

Harmonica mike:
Finurligt och fräckt arrat Staffan.

Jag gillar det lekfulla i det här.Inte så enkelt att sy ihop detta,men du har lyckats perfekt.Jag hittar inget att klanka på utan jag bara diggar.

"Viva Mexico la la lala.." sjunger jag för mig själv då låten tagit slut,mycket bra jobbat här.

mike

MaxB:
Från reseglädje till tvekan!  :rolleyes:
Snygg förvandling med rolig text!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion