Forum > Färdiga produktioner
Oh my god!!!
DjViss:
Varför ser jag en melodifestifalscen med dansare i påfågeldräkter när jag hör denna? :P
equality:
OMG! :ph34r:
Trodde inte DU sysslade med sånt här!? :lol: Ha, ha, är jag i Rio eller Las Vegas med Barry Manilow och blåhåriga tanter eller vad är det frågan om!? Inte ens sångaren verkar ju ta låten på låten allvar. Den pipiga synthen är helt hrm...underbar. Nåja, säkert hantverk i sin genre med majackord och discogitarren är helgjuten. Lycka till på nattklubbarna! :rolleyes: :P
Emulator:
--- Citat från: DjViss skrivet 05.07.2007, 00:08:16 ---Varför ser jag en melodifestifalscen med dansare i påfågeldräkter när jag hör denna? :P
--- Slut citat ---
:lol:
Wernborg:
--- Citat från: Burnin Sven skrivet 04.07.2007, 18:56:34 ---Ja varför inte melodischlagern till nästa år borde sopa banan med det mesta där kort sagt. Guran lite hög bara det är så mycket annan musik som pockar på där bakom det blir lite ettrigt på nåt sätt med den som piskar på.
Göran
--- Slut citat ---
Tack. Ni får lova att inte skvallra ifall jag skickar in den.
Wernborg:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 04.07.2007, 23:30:21 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 03.07.2007, 19:14:27 ---Jahapp. Sjundeplatsen i festivalen nummer 2. Kommentera på den som vill vågar och kan.
--- Slut citat ---
Du kom sexa, jag kom sjua... ;)
Har du mixat om den lite? Har faktiskt inga synpunkter alls på mixen, tycker den låter riktigt bra, klarare än jag minns. Och varför arra om den, tycker fortfarande att den är en av de bästa i festivalen.
--- Slut citat ---
:wub: Åh, en av de bästa. Nej inte ommixad, den kanske växer? Tack
Jag får ändra till plats 6 i trådnamnet också :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida